CASA LUX, prima revistă de amenajări interioare din România, acum cu un logo nou şi elegant

BUCURESTI - 1 aprilie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Revista Casa Lux va apărea sub un nou logo, iar coperta va avea o nouă formulă grafică începând cu numărul lunii aprilie 2009. După un îndelungat proces de sondare a opiniei publicului şi de prelucrări grafice, Casa Lux a obţinut, prin sinteza cercetărilor realizate, un logo nou şi elegant.

CASA LUX, prima revistă de amenajări interioare din România, acum cu un logo nou şi elegant

Elis Popescu, redactorul-şef al revistei Casa Lux, este de părere că această schimbare era necesară: 'Este o schimbare pe care ne-o doream de mult timp atât noi, echipa editorială și conducerea trustului Burda România, cât mai ales cititorii noștri, la care ne gândim în permanență, şi pentru care am îmbrăcat revista într-o copertă mai elegantă, mai rafinată, superactuală. Noua siglă este o reinterpretare fresh a logo-ului care a consacrat Casa Lux, prima revistă de amenajări interioare din România, este un update binevenit, pentru că orice evoluție presupune și o schimbare. Casa Lux e mai pregătită ca oricând să arate cititorilor săi cum pot obține un decor care, indiferent că e clasic, romantic sau ultracontemporan, chiar are ceva de spus!'

Revista Casa Lux a demarat în luna noiembrie a anului trecut un proces complex de dezvoltare a publicaţiei. Timp de trei luni a fost intensificată comunicarea directă cu toate categoriile de public al revistei. În paralel, ţinând cont de dorinţele publicului sondat, au fost create variante de logo. Testul suprem a fost reprezentat de votul direct al publicului, care a avut loc la începutul lunii martie. Prin vot direct a fost aleasă actuala variantă de logo.

Informaţiile furnizate de Studiul Naţional de Audienţă aplicat perioadei octombrie 2008 – octombrie 2009 atestă faptul că revista Casa Lux înregistrează 280.000 de cititori / ediţie. Audienţa revistei acoperă păturile sociale de top, din mediul urban, cu vârste cuprinse între 14 şi 64 de ani. Repartizarea echilibrată pe vârste şi pe sexe a audienţei atestă statutul de produs de top al revistei Casa Lux, titlu de referinţă pentru cititorii interesaţi de amenajări interioare.

Dezvoltarea conţinutului editorial al revistei urmăreşte în continuare specificul cultivat până în prezent de Casa Lux. Fiecare număr al revistei prezintă cele mai recente lucrări ale celor mai creativi arhitecţi şi designeri români. Redactorii sunt în continuă căutare de autori inovativi care contribuie la dezvoltarea domeniului amenajărilor interioare din România.

Cititorii vor descoperi în Casa Lux, ediţia aprilie 2009: Ultimele tendinţe pentru amenajarea băilor de la Târgul Internaţional de la Frankfurt, O casă din Bucureşti care aduce clasicul la zi, Proiect: O casă cu aer dinamic, Cum compartimentezi o garsonieră, Shopping: Economiseşte spaţiul depozitând pe verticală 237 de sugestii de reinventare a interiorului casei cu un buget redus, și multe altele. Din 2 aprilie, Casa Lux este disponibilă la toate punctele de difuzare a presei.

Despre Burda Romania

°°°
Despre Casa Lux
Prima revistă de amenajări interioare din România, apărută pe piaţa românească în anul 1994, Casa Lux este printre publicaţiile glossy cu cel mai mare număr de cititori din România, înregistrând 280.000 cititori / ediţie, conform Studiului Naţional de Audienţă executat în perioada octombrie 2007 - octombrie 2008.
Casa Lux prezintă lună de lună creaţii ale arhitecţilor şi designerilor români, asumându-şi rolul de a promova calitatea în lucrările de amenajare a locuinţelor private. Conţinutul revistei a evoluat odată cu evoluţia întregii pieţe a amenajărilor din România, reuşind cu succes să fie fidelă acesteia. Cititorii revistei Casa Lux pot găsi prezentări de reşedinţe de lux din România, case din străinătate, cele mai noi tendinţe în amenajări şi finisări interioare şi exterioare, construcţii şi materiale de construcţii, dotări, mobilier, accesorii, sisteme de încălzire și climatizare, proiecte de arhitectură, soluții de amenajare 3D, precum şi articole de consiliere de credite și imobiliară.

°°°
Despre Burda România
Istoria companiei BURDA începe acum aproape 100 de ani, ca o afacere de familie specializată pe tipărituri. Hubert Burda Media a ajuns să fie o companie europeană de top. Primul lucru la care oricine din Europa se gândeşte când aude cuvântul BURDA este revista de modă, biblia de fashion a unor întregi generaţii de femei. Aenne Burda este cea care a lansat revista şi care a transformat-o într-un simbol al bunului gust. Astăzi Burda înseamnă mult mai mult decât o singură revistă de modă, tipăreşte peste 260 de publicaţii peste tot în Europa, are peste 7.000 de angajaţi şi este într-o continuă expansiune, în special axată pe ţările din Europa De Est.
În România, compania tipareşte 19 titluri periodice, cu un succes extraordinar. Numărul românilor care citesc lunar publicaţiile editate de Burda România ajunge la peste 2,7 milioane de cititori unici (urban, 14-64 ani). Asta înseamnă că circa 30% din românii din mediul urban, cu vârste între 14-64 ani, citesc în fiecare lună cel puţin unul dintre titlurile de succes ale companiei, fie că este vorba de Casa Lux, Autoshow, Ioana, Practic in Bucatarie, Cool Girl, Men's Health sau Locuinţa mea, acestea fiind doar câteva dintre titlurile publicate.
•••
Ana Ciutu
Brand Manager
Casa Lux, Locuinta mea
Casa de vacanta, Gradina mea de vis

Ion Campineanu nr. 11, et. 3, Sector 1, Bucuresti
Tel: +4 021 312 20 12, Fax: +4 021 311 35 87
ana.ciutu@burda.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/burda-romania/casa-lux-prima-revista-de-amenajari-interioare-din-romania-acum-cu-un-logo-nou-si-elegant