“Ce vor romanii in 2014?”, o campanie de educatie sociala CASA JAD cu un raspuns surprinzator

BUCURESTI - 4 martie 2014

Comunicat tip Produse / Servicii in Educatie / Cultura, Monden / Lifestyle, Sanatate, Social, CSR

Live site

“Intrebarea nu este daca sanatatea este importanta, ci daca este cea mai importanta”, aceasta este premisa de la care a demarat CASA JAD. Plecand de la intrebarea “Ce vor romanii in 2014?”, CASA JAD a creat o campanie de educatie si constientizare a importantei sanatatii cu scopul de a oferi un reminder tuturor romanilor despre frumusetea sanatatii.

Ce vor romanii in 2014?

Ce vor romanii in 2014?

 “Cate iti ofera corpul acesta in fiecare zi, an de an, cate poti face datorita lui si cat ii dai tu in schimb?” 

Nicoleta Magargiu, co-fondator CASA JAD

CASA JAD a creat o campanie de educatie sociala care are drept scop sa arate ca, desi e an electoral, in 2014, romanii vor...sanatate. “Intrebarea nu este daca sanatatea este importanta, ci daca este cea mai importanta”, spune Nicoleta Magargiu, Co-Fondator CASA JAD.

La final de 2013, Romania se află pe locul 33 din 35 în ceea ce priveste indicele de consum european pentru serviciile de sanatate, conform Indicelui European al Sistemelor Medicale (EHCI). In ceea ce priveste preventia, suntem pe ultimul loc cu privire la toti indicatorii: preventia tensiunii arteriale, consumului de alcool, activitate fizica sau anii de viata pierduti a caror pierdere putea fi prevenita. 

CASA JAD, unicul centru de Health & Wellness din Romania bazat pe terapii cu pietre de jad si turmalina incalzite (raze infrarosii – tehnologia Far Infrared), a cautat sa ofere o perspectiva diferita asupra ideii de “Ce vreau sa schimb in noul an”, punand accentul pe sanatate. Prioritizarea sanatatii si constientizarea importantei sale trebuie sa fie o necesitate in 2014 si se impun eforturi precum campanii de educatie si constientizare a importantei sanatatii pentru ca preventia, mentinerea sanatatii atunci cand o avem, ingrijirea noastra mentala, psihica, sa ne ajute sa nu ajungem in punctul accesarii tratamentelor costisitoare. 

“Cate iti ofera corpul acesta in fiecare zi, an de an, cate poti face datorita lui si cat ii dai tu in schimb?”, se intreaba retoric Nicoleta Magargiu, Co-Fondator CASA JAD. “In activitatea noastra, intalnim deseori oameni care se preocupa de sanatate doar atunci cand este prea tarziu”.

Intreband oamenii pe strada despre ce isi doresc anul acesta, campania CASA JAD ofera raspunsuri cel putin surprinzatoare.

“- Sa ne bucuram de FRUMUSETEA sanatatii…in fiecare zi! - Putin zambet pe fata… permanent, daca se poate.  - In primul rand, sanatate! “

 “Am plecat de la ideea ca sanatatea e un subiect important, dupa cum afirmam sus si tare cu totii, dar pe care il neglijam permanent. In domeniul nostru, al relaxarii si wellness-ului, intalnesti zilnic persoane cu probleme de sanatate, mai mici sau, in general, mai mari, care sunt primii la a da sfaturi colegilor de munca, prietenilor, despre cat de importanta e sanatatea, dar cand vine vorba de propria sanatate, uita complet teoria. Si cred ca acest film arata tuturor ca sanatatea este un subiect mare in 2014, ca face parte din agenda romanilor pe noul an, ca este un gand in care investesc timp, resurse, energie.”

“Intr-un fel, speram ca aceasta campanie pe care am creat-o poate servi tuturor ca un reminder, poti revedea acest film la jumatate de martie sau in vara, atunci cand ai uitat din nou de sanatate si iti poti restabili prioritatile cu ajutorul lui”, spune Nicoleta Magargiu, co-fondator CASA JAD Exclusive Health & Wellness.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-indeed-srl/ce-vor-romanii-in-2014-o-campanie-de-educatie-sociala-casa-jad-cu-un-raspuns-surprinzator