10 ani de Business Review

BUCURESTI - 6 martie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

In luna martie 2008 Business Review sarbatoreste 10 ani de activitate editoriala.

10 ani de Business Review

In luna martie 2008, Business Review a realizat un numar special ca format si continut pentru a sarbatori implinirea a 10 ani de aparitie editoriala. O editie de peste 80 de pagini, intr-un layout de colectie, surprinde cele mai importante momente din istoria publicatiei, de la lansare pana in prezent.

“De la inceput mi-am dorit ca Business Review sa fie o voce a comunitatii investitorilor. Aceasta reprezenta atunci investitori straini, dar cuantumul dintre investitorii straini fata de cei locali s-a echilibrat gradual. Chiar si astazi, profilul cititorilor nostri este de aproximativ 50:50 cititori locali vs expati. Cea mai mare contributie a noastra pe piata presei locale in primii ani a fost sa schimbam obiceiul local de a oferi PR in schimbul publicitatii in reviste.“ a declarat Bill Avery, Publisher, Business Review.

Din sectiunile permanente sunt pastrate doar sectiunile News si Briefs. Ce aduce nou acest numar sunt marturiile unor personalitati precum Juan Jose Fernandez-Ansola, IMF Senior Regional Representative pentru Romania si Bulgaria, Steven van Groningen, Presedinte & CEO, Raiffeisen Bank, Matei Paun, Managing Partner, BAC Investment Bank in Romania sau Istoria 1998 - 2007 a publicatiei, alaturi de o selectie a titlurilor importante ale perioadei, precum vizita realizata de Generalul Wesley Clark in Romania in 2004, ca raspuns la invitatia Business Review, sau prima intalnire a Presedintelui Traian Basescu cu oamenii de afaceri, din 2005.

Totodata, acest numar cuprinde si un cover story Trends 2008, in care sunt surprinse trendurile care vor influenta mediul de afaceri in acest an; un feature Made in Romania despre cum au crescut afacerile locale in timp si o analiza Local Brands despre cum au supravietuit unele branduri romanesti precum Dacia. Sectiunile cunoscute ale Business Review Restaurants Review si Events/Places sunt inlocuite in aceasta editie cu prezentarea celor mai interesante locatii care acum 10 ani erau in topul preferintelor in contrast cu prezenta lor actuala.

“Lucrand pentru aceasta editie aniversara, ne-am amintit de multe dintre marile subiecte de stiri din ultimul deceniu, si speram ca reminiscentele celor care au contribuit au surprins intrucatva esenta oamenilor din spatele titlurilor. In acelasi timp, am incercat ca in ciuda acestei incursiuni in lumea amintirilor, sa ne pastram obiectivitatea. “ a declarat Simona Fodor, Redactor Sef, Business Review.

Business Review a implinit 10 ani pe 19 februarie 2008, iar aniversarea acestui moment a avut loc in data de 5 martie 2008, la Athenee Palace Hilton, ca parte a evenimentului Business Review Annual Investment Awards, a III-a editie.

Despre Business Media Group

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine)
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.


Carmen Paguba
Marketing Executive
Business Media Group

Tel: 021.206 06 80
Fax: 021.335 34 74
Email: carmen.paguba@bmg.ro

marketing@bmg.ro