Antreprenori in consultanta

BUCURESTI - 22 iulie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Biz ofera in acest numar povestile unor manageri romani care au ales sa paraseasca pozitii de conducere in multinationalele visate de multi si sa intre pe cont propriu in domeniul consultantei. Pentru toti acesti fosti manageri si actuali antreprenori, aflati la maturitate profesionala, a venit momentul sa impartaseasca si altora din experienta si know-how-ul acumulate, oferind “sfaturi” de business tuturor oamenilor de afaceri, chiar si antreprenorilor.

Antreprenori in consultanta

Xerox, Pepsi Americas, Ernst& Young, GlaxosmithKline sau Richter Gedeon sunt doar cateva dintre multinationalele pe care nume grele din industriile de profil au decis sa le paraseasca pentru a alege calea antreprenoriatului. Mirajul de a fi “propriul sef”, dar si provocarea de a trece de partea cealalta a baricadei, pe cont propriu, sunt doar cateva dintre motivele pentru care oamenii cheie din mari companii au ales sa-si deschida propriile firme de consultanta. De la marketing si vanzari si pana la management, fiscalitate si taxe sau consultanta strategica si juridica, fostii angajati din organizatii de renume si-au deschis propriile afaceri in domeniul consultantei specializate.

Revista Biz prezinta profilele a noua antreprenori consultanti, impresiile lor dupa lansarea in afaceri pe cont propriu si explicatiile specialistilor pentru tendinta managerilor romani de a se indrepta catre antreprenoriat in consultanta.

Alte articole in acest numar din Biz:
MARKETING: Reclame in serie
Memorabilitatea, consistenta si consecventa in comunicare sunt doar cateva dintre avantajele “reclamelor in serie”. Daca exista si personaje deja celebre care intruchipeaza stereotipuri ale publicului, in timp se poate ajunge la constructii solide ale marcilor. Biz prezinta exemplele „Dorel” si „ Tanti Maria”.


IMOBILIARE: Fondurile de investitii merg inca pe profit
Fondurile de investitii imobiliare prezente in Romania au obtinut anul trecut castiguri importante pe piata locala, atat din reevaluarea proprietatilor, cat si din chirii. Investitiile imobiliare estimate pentru acest an in Romania sunt cuprinse intre 1,8 si 2 miliarde de euro.

Despre Business Media Group

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine, Cinemagia – singura revistă de cinema din România, Autocar - licenta exclusiva a primului titlu auto din lume).
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.

Adina Milea, Brand Manager. Tel: 021.206.06.80 , email: adina.milea@bmg.ro website: www.revistabiz.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/antreprenori-in-consultanta