Biz a realizat o revista bilunara in doua zile.

BUCURESTI - 7 iulie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Azi, miercuri, orele 10.00 a.m. s-a incheiat proiectul Biz48h, experiment de realizare a unei reviste bilunare in 2 zile. Asa cum sugereaza numele, s-a redactat, intervievat, fotografiat, editat, tehnoredactat, pregatit si trimis in tipar prima transa a tirajului numarului 200 al revistei Biz in doar 2 zile. Revista a fost realizata 100% in redactia ad-hoc de pe holul Baneasa Shopping City, iar in redactarea continutului au participat, alaturi de jurnalistii Biz, specialisti din industria de comunicare si oameni de business. Proiectul s-a desfasurat luni, 5 iulie si marti, 6 iulie si face parte din campania SustinePrintul!, demarata de revista Biz in urma cu o luna.

“Sunt mandra de echipa mea, este echipa ideala. Speram sa va surprindem din nou cat mai rapid cu un proiect de aceeasi amploare.” declara Marta Usurelu, redactor sef Biz.

La Biz48h au avut loc mai mult de 40 sedinte foto si 40 de interviuri cu personalitati de business, intre care: Florin Talpes, Presedinte Softwin, Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group, Marius Ghenea, Presedinte PC Fun, Elan Schwartzenberg, Israel Visel, Mall Manager AFI Palace Cotroceni, Denisa Mateescu, General Manager pentru Romania MasterCard Europe, Eliodor Apostolescu, proprietarul brandului Gusto, Yorgos Ioannidis, CEO Romtelecom, Liviu David, Director Creatie Next Advertising, Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi.

Au stat alaturi de echipa redactionala si au scris opinii pentru Biz cu numarul 200: Cosmin Radoi, Managing Partner Graffitti BBDO, Ilias Papageorgiadis, CEO More Real Estate, Andi Dumitrescu, GfK Romania, Diana Klusch, Corporate Affairs Director Ursus Breweries.

Au fost 'jurnalisti pentru o zi' in redactia ad-hoc si au realizat coverstory-ul: Sorana Savu - PremiumPR cu Denisa Mateescu - General Manager pentru Romania MasterCard Europe, Eliza Rogalski - Tempo Creative Group si Elan Schwartzenberg, Gabriela Lungu - The Practice cu Eliodor Apostolescu, proprietarul brandului Gusto si Larisa Petrini - Saatchi&Saatchi PR cu Israel Visel - Mall Manager AFI Palace Cotroceni.

Pe scurt, Biz48h in cifre:
-in prima zi s-a redactat 70% din continutul editorial, in ziua doi restul de 30%
-am avut mai mult de 50 de invitati in redactie, oameni de afaceri, specialisti in comunicare si personalitati de business
-s-au realizat peste 40 de sedinte foto in studio si 40 de interviuri in direct
-jumatate din pagini au fost puse in pagina in prima zi si jumatate in cea de a doua. Am lucrat cu un singur DTP-ist.
-s-au facut peste 1200 de poze in studio din care s-au ales 35 care au fost prelucrate si publicate. Am lucrat cu doi fotografi.
-s-a comunicat constant pe contul de Twitter, prin paginile de Facebook ale EchipeiBiz, ale campaniei SustinePrintul si Biz48h sip e blogul www.gandestebiz.ro. S-au facut si postat 11 filme pe YouTube.
-Echipa Biz este formata din 12 oameni

Proiectul Biz48h a fost sustinut de Xerox, Coca-Cola, Romtelecom, Corporate Office Solutions si Starbucks.

Despre Business Media Group

Despre Biz
Biz este prima revista de afaceri de business din Romania. Anul acesta sarbatoreste zece ani de existenta, ocazie cu care marcheaza numeroase premiere pe piata publicatiilor de afaceri. La primul sau numar, in 2000, cand majoritatea conexiunilor la Internet in Romania se faceau prin dial-up, Biz titra pe coperta ca Internetul este afacerea viitorului. Piata urma sa ii dea dreptate ani mai tarziu. Termenul de brand, atat de popular azi, a fost introdus in vocabularul de marketing in 2002, pe coperta Biz. Formate jurnalistice cum sunt coverstory, feature, topuri sau ghiduri sau evenimente de amploare cum sunt ZileleBiz au fost initiate in Romania de catre Biz. Incepand din 2009 revista Biz are un nou actionariat si este condusa de Marta Usurelu.

Pentru detalii va rugam contactati Gabriela Matei, e-mail gabriela.matei@revistabiz.ro, telefon: 0371.32.32.32
gabriela.matei@revistabiz.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/biz-a-realizat-o-revista-bilunara-in-doua-zile-