De ce isi fac bancile cafenele ?

BUCURESTI - 6 iunie 2008

Comunicat tip General in Banci / Asigurari

Nu avem suficient timp. Oamenii de afaceri nu au suficient timp si de multe ori intampina dificultati in prioritizarea activitatilor. De cativa ani, oamenii de afaceri din Romania beneficiaza de prezenta cafenelelor bancare in locuri centrale din orasele mari. Aici pot trimite un e-mail in timp ce isi asteapta partenerul de afaceri sau pot consulta rezultatele de la bursa. Insa, de ce isi deschid bancile cafenele ? Ce castiga banca ? In noul numar al revistei Campaign Romania, Banca Transilvania (BT), BCR si BRD raspund intrebarilor redactiei in materialul „Totul despre... Cafenelele bancare” .

De ce isi fac bancile cafenele ?

Lansat in 2003 in Romania de catre BT, rolul conceptului de cafenea bancara este acela de a crea un mediu de afaceri neconventional. La scurt timp dupa Banca Transilvania, inca doua banci de top din Romania au apelat la acest concept: BCR si BRD. Rolul acestei decizii in strategia de comunicare a celor 3 banci este destul de important. Profitul de imagine obtinut s-a concretizat in atragerea clientilor potriviti si mentinerea perceptiei de institutie bancara customer friendly, iar cafenelele au capitalizat pe succesul brandurilor bancare.

Chiar daca nu exista studii care sa arate cati dintre cei care frecventeaza cafenelele au devenit clientii bancii respective si invers, cafenelele bancare sporesc activitatea institutiei si atrag clienti care prin intermediul lor descopera produsele si serviciile bancii. O astfel, de locatie este un mediu ideal pentru discutiile si intalnirile de afaceri si pentru urmarirea cotatiilor bursiere. Dinspre partea clientului, specialistii intervievati de revista Campaign au identificat doua beneficii majore: disponibilitatea tranzactiilor bancare pana la ore tarzii si sansa de a interactiona diferit cu un brand bancar intr-un mediu relaxant.

Din sumarul noului numar al revistei Campaign, redactorii va mai recomanda articolele: „Aglomeratie de pitch-uri in PR” , „Romania in top la Congresul IAA”, „Batalia pe talente in industria de PR”, „Daca ar fi sa incept astazi....” si „Cum se face reclama in jocurile pe computer ?”.

Despre Business Media Group

Campaign Romania este cea mai importanta revista de publicitate, media, marketing si PR de pe piata. Este editata de grupul de presa Business Media Group sub licenta Campaign UK, publicatie care de-a lungul celor 40 de ani de existenta a fost acreditata de industria internationala drept “Biblia publicitatii”. Campaign Romania cuprinde stiri, informatii, studii si tendinte despre industria locala de comunicare, alaturi de articole din revistele internationale Campaign UK, Marketing si PRWeek adaptate în limba romana.

Revista este editata de grupul Business Media Group care mai include publicatiile Biz, Business Review, BusinessWeek Romania, The WorkBook si Stuff; o divizie de evenimente si divizia de carte de afaceri.

Irina Mateescu
Marketing Executive
irina.mateescu@bmg.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/de-ce-isi-fac-bancile-cafenele