Revolutia web 2.0

BUCURESTI - 24 aprilie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Inca din primul numar, in anul 2000, Biz a urmarit potentialul de dezvoltare a antreprenorilor online dedicand un dosar special cresterii web-ului ca model de business in lume. Biz sarbatoreste 15 ani de internet in Romania si propune in acest numar o incursiune in lumea web 2.0 alaturi de cei mai prolifici tineri antreprenori romani din domeniu, plus cele mai bune 20 de proiecte online ale momentului.

Revolutia web 2.0

Spre deosebire de momentul de inceput al pietei locale de online, cand putini erau antreprenorii care aveau curajul de a dezvolta afaceri pe internet, acum idei de proiecte apar foarte des, incurajate si de cresterea de la an la an a bugetelor alocate publicitatii online.
Un scurt istoric de business online, evolutia serviciilor de internet in Romania si povestile unor antreprenori romani de succes, in cover story din numarul curent al revistei Biz. Plus: tendintele in internetul mobil si previziunile specialistilor pentru piata publicitatii online.

Alte articole in acest numar din Biz:
FOCUS: Romania in vanzarile multinationalelor
Cu posibilitati de crestere pe industrii cuprinse intre 20 si chiar 100% si marje de profit care pot ajunge si pana la 50% in functie de domeniu, Romania este in multe cazuri cea mai dinamica si importanta piata pentru companiile multinationale.
IMOBILIARE
Dominatia locuintelor vechi se apropie de sfarsit
Desi in prezent stocul de locuinte din Bucuresti este alcatuit in mare masura din apartamente vechi, proprietarii acestora nu vor mai face regulile pietei pentru mult timp. Specialistii imobiliari explica de ce in Biz.

Despre Business Media Group

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine)
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.





Persoana de contact: Adina Milea, Brand Manager. Tel: 021.206.06.80 , email: adina.milea@bmg.ro website: www.revistabiz.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/revolutia-web-2-0