Strategii inovative pentru retaileri la RetailPro 2008

BUCURESTI - 8 octombrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Intr-o perioada guvernata de “consumatorul rege” si in plin asalt mediatic , devine din ce mai dificil sa ajungi la mintea si portofelul oamenilor. S-a demonstrat insa ca inovatia este un aliat important in batalia pentru cosurile cumparatorilor. Pe 15 octombrie, revista Biz organizeaza editia a II-a RetailPro, forumul dedicat profesionistilor din retail.

Strategii inovative pentru retaileri la RetailPro 2008

Specialistii invitati de revista Biz la forumul RetailPro din 15 octombrie vor oferi participantilor solutii si instrumente practice pentru dezvoltarea afacerilor din domeniul retailului, fie ca este vorba de retail universal, specializat, de real-estate retail sau e-commerce. Printre invitatii evenimentului se numara: Andrei Birsan- Cushman&Wakefield Activ Consulting, Dan Barbulescu- Cocor Luxury Store, Flavian Pandele- IMS Retail Bucuresti, Maria Grapini- FEPAIUS, Carmen Radu- Mood Media Romania, David Palmer- Westhill, Daniela Florea- CEO, Geo Strategies- Experian.

General Managerul de la IMS Retail va aduce in cadrul evenimentului Retail Pro un concept inovativ pentru profesionistii in retail: cursul Store Wars. Adresat tuturor profesionistilor implicati in retail - de la FMCG-uri la distribuitori si retaileri - conceptul de StoreWars analizeaza relatia dintre spatiul de la raft si spatiul din mintea consumatorului. „Daca informatia inseamna putere, Storewars ofera o vedere si un bagaj de informatii in lumea retailului, de care marii jucatori din America de Nord si Europa beneficiaza de multi ani. Acum vor putea beneficia de StoreWars toti profesionistii de pe piata locala de retail” declara reprezentatul IMS Retail, parte a IMSG.

Agentia Mood Media va sustine o prezentare despre marketingul senzorial, care isi propune sa arate profesionistilor in retail in ce masura ambianta punctelor de vanzare (auditiva, olfactiva, vizuala) ajuta la fidelizarea clientilor, diferentierea marcilor si pozitionarea pe piata. Carmen Radu – Marketing&PR Manager, Mood Media Romania va prezenta studii de caz si exemple practice pentru demonstrarea eficientei aplicarii strategiei de marketing senzorial in retail. “Tendintele actuale ne dezvaluie aparitia unui nou tip de consumator. “A merge la cumparaturi” devine sinonim cu divertismentul; prin actul cumparaturilor se cauta experiente placute si originale. Strategiile de marketing din retail trebuie sa tina seama de aceste tendinte”.

Programul complet si detalii despre eveniment sunt disponibile pe www.retailpro.ro

Despre Business Media Group

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media, fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor - The Workbook - şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine).
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy.

Pentru mai multe informatii despre revista Biz sau pentru acreditari la evenimente puteti contacta: Adina Milea, Brand Manager Biz, adina.milea@bmg.ro, 0729.106.400

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/strategii-inovative-pentru-retaileri-la-retailpro-2008