Woman to Woman Marketing, la StrategicMarketing, pe 23 octombrie

BUCURESTI - 17 octombrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Forumul StrategicMarketing o va avea ca invitat special pe Ana Matos, Managing Director „Women’s Touch” care va sustine o prezentare a conceptului de “Woman to Woman Marketing” in cadrul conferintei „Consumatorul dicteaza piata”.


„Femeile decid in 75% dintre achizitii, in peste 80% din cumparaturile pentru casa, sanatate, educatia copiilor, alimentatie etc. Hotarasc in proportie de 70% in ceea ce priveste destinatiile de vacanta si in 90% pentru cumpararea unei locuinte si sunt factorul primar de influenta chiar si in cumpararea unei masini in 80% dintre cazuri” sustine Ana Matos pe blogul evenimentului (strategic.ro/blog) „Femeile nu fac cumparaturi doar pentru ca sunt femei. A le face sa cumpere brandul tau, sa le castigi loialitatea si sa le faci sa te recomande prietenelor cere subtilitate, rafinament si insight-uri de valoare” mai adauga invitatul special al StrategicMarketing din acest an.

Ana Matos a studiat comportamentul si motivatiile femeilor in cadrul multor industrii si categorii, ca parte a activitatii ei de consultanta de brand pentru companii ca: IKEA, Coca-Cola, Trigranit, Realy Cool Foods sau Sony PlayStation cat si pentru organizatii non-profit ce sprijina cauzele femeilor. Ea este unul dintre invitatii speciali ai StrategicMarketing, alaturi de Paul Garrison (autor Exponential Marketing) si Jared Salter (consultant in naming si branding la Garrison Group).

StrategicMarketing (www.strategic.ro) este primul forum din Romania dedicat noului consumator si modului in care acesta influenteaza strategia de marketing si comunicare.
Prin insighturi valoroase despre comportamentul consumatorilor in noul context de media si comunicare, evenimentul aduce industria de comunicare (agentii de publicitate, media, PR, branding) si specialistii in marketing mai aproape de crearea unor relatii profunde intre brand si consumator.

Dintre specialistii autohtoni care si-au confirmat deja prezenta mentionam pe : Bogdana Butnar - McCann Erickson, Elena Ionita- Leo Burnett, Stefan Stroe –Starcom Romania, Manuela Tudor –IdeaPlus Communications, Sorin Psatta –Grafitti BBDO, Adela Jansen- BRD, Razvan Capatana –Business Results, Adinel Tudor–Trout&Partners Consulting Romania, Mugur Patrascu- iLeo, Nona Serbanescu –Hanson Marketing, Tiberiu Danetiu –Auchan Romania, Mihai Barsan – Ursus Breweries, Claudiu Gamulescu –Underclick.ro, Antonio Eram –Netopia, Bogdan Gavrila – Core Target Media, Orlando Nicoara –MediaPro Interactiv, Razvan Varabiescu – Media Direction.

***
StrategicMarketing are loc pe 23 octombrie la World Trade Center Bucuresti si este organizat de Business Media Group.

Despre Business Media Group

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine, Cinemagia – singura revistă de cinema din România, Autocar - licenta exclusiva a primului titlu auto din lume).
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.


Pentru detalii sau acreditari de presa la eveniment, va rugam contactati-ne la tel 021/2060680, email adina.milea@bmg.ro, persoana de contact Adina Milea, Marketing Coordinator Business Media Group.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/woman-to-woman-marketing-la-strategicmarketing-pe-23-octombrie