Zilele Biz, la finalul celei de-a VI-a editii.

BUCURESTI - 26 noiembrie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

La cea de-a VI-a editie, Zilele Biz au adus mult in discutie mediul online, in special in ziua de IT&C si cea de Marketing si Advertising, dar si in ziua de Antreprenoriat si cea de Finante-Banci, prin lansarea proiectului BizCampus- primul portal al generatiei 2.0 din Romania. De altfel, Zilele Biz au gazduit si primul concurs de idei si proiecte de Internet organizat in Romania- 11minutes, care a avut loc pe 22 noiembrie, cu un juriu format din reprezentanti ai unora dintre cele mai mari fonduri de investitii internationale, biz angels si antreprenori din Europa si nu numai.

Zilele Biz, la finalul celei de-a VI-a editii.

Zilele Biz 2007 au adus in atentia audientei cele 5 domenii consacrate, multe idei, inspiratie, oportunitati de parteneriate, noi informatii si, mai ales, mai multa expertiza internationala. Zeci de invitati internationali au fost prezenti la Zilele Biz, intre 19 si 23 noiembrie, impartasind audientei din experienta lor in cele mai mare companii din lume.

Stephen Davies, Social Media Manager, webitpr; Leon Ramakers, Senior Consultant la Live Nation şi Partener al Emag!c Entertainment; Ludwik Sobolewski, Presedinte al Bursei de Valori din Varsovia; Martin Cserba, Co-Fondator, 101 Worldwide AG; Paul Garrison, Autor Exponential Marketing; George T. Haber Chairman & CEO, CrestaTech au fost cativa dintre zecile de speakeri internationali de la Zilele Biz, alaturi de sute de specialisti locali in marketing, comunicare, advertising, online, finante, IT&C, imobiliare, plus o serie de invitati speciali: Leonard Doroftei, Gabriela Szabo, Mihai Covaliu si Octavian Belu, care au oferit o perspectiva motivationala asupra succesului in afaceri.

Rachad El Jisr, Publisher BMG si initiator al proiectului 11 minutes declara: 'In viitor vom avea doua editii pe an pentru 11minutes, si evenimentul va avea loc in cateva tari din Europa de Est, pentru a crea notorietate si expunere catre antreprenorii din IT&C din Noua Europa. Blogul evenimentului, www.11minutes.net va deveni locul de discutie al antreprenorilor din internet, unde isi vor prezenta ideile si vor discuta cu investitorii, scurtand distanta dintre noul val al antreprenorilor din Noua Europa si sursele de finantare de care au nevoie: biz angels, investitori, venture capitalists, fonduri de investitii etc'
Cele 5 proiecte finaliste la 11minutes, fotografii si inregistrari video din timpul evenimentului vor fi postate pe www.11minutes.net

Tot la Zilele Biz, pe 19 noiembrie, a fost lansat “Top angajatori de top” un studiu realizat de Catalyst Solutions pentru Zilele Biz, care claseaza angajatorii in functie de perceptia pe care respondentii o au fata de brandul de anagajator. Detalii despre studiu, meteolodogie si clasament pe www.hipo.ro

Despre Business Media Group

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine, Autocar - licenta exclusiva a primului titlu auto din lume).
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.


Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la telefon 021.206.06.80 sau email adina.milea@bmg.ro, persoana de contact – Adina Milea, Marketing Coordinator Business Media Group.


Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/zilele-biz-la-finalul-celei-de-a-vi-a-editii-