Povesti de succes, oameni de succes, premii si multi studenti la ABM Days

BUCURESTI - 27 aprilie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Advertising, Business & Marketing Days, eveniment organizat de BOS în perioada 19-22 aprilie a oferit studenţilor sansa de a se informa si de a-si clarifica unele nelamuriri legate de mediul de afaceri din Romania.
ABM Days, aflat la a IV-a editie, a însemnat patru zile de conferinte, peste 700 de studenti participanti, 35 de speakeri, 18 companii partenere.

Povesti de succes, oameni de succes, premii si multi studenti la ABM Days

“Prin ABM Days am dorit sa oferim companiilor posibilitatea de a investi in educarea fortei de munca de maine, iar studentilor sansa de a invata din experienta practica a profesionistilor în domeniu”, a spus la deschiderea evenimentului, George Samoila, presedinte BOS.
La sectiunea Advertising, conferintele cu temele “Comunicarea eficienta” si “Mesajul în publicitate” au avut un mare succes, sala devenind neincapatoare. Nu a fost omisa nici fata mai putin placuta a meseriei: “Advertisingul este o meserie foarte interesanta privita de la distanta. E un ambalaj cu un design foarte atractiv sa crezi ca undeva intr-o agentie exista un client care e dispus sa-ti dea 100.000 $ ca sa-ti vezi ideile puse în practica; pacat ca este doar un ambalaj. Arta este cea care defineste expresia personalităţii noastre creative, nu advertisingul. Asta nu înseamna că advertisingul nu creaza.“ (Valentin Suciu - Odyessey Comunication)
Studentilor prezenti la ABM Days li s-a oferit si o provocare. Ei vor putea pune in practica informatiile si sfaturile primite, participand la selectia nationala pentru Cannes Lion, festival prezentat in cadrul sectiunii de Advertising de catre Teodora Migdalovici.
La sectiunea Marketing, discutia pe tema “Branding si rebranding” a adus in fata studentilor atat parerea unui director de creatie, Gabriel Branescu de la TBWA, cat si pe cea a unui profesionist in cercetare de piata, Dragos Iliescu - director general D&D Research. “Brandul este o creatie a advertisingului, iar rebrandingul mai mult o chestiune de management. Advertisingul a scos la iveala brandul din mai multe motive: pentru a face fata concurentei, pentru a diferentia calitatea, pentru piata, dar intr-o foarte mare masura si pentru mass-media”, a spus Gabriel Branescu. Dragos Iliescu a vorbit despre cercetarea de piata ca fiind un lucru indisolubil de brand. Tot el a tinut sa precizeze ca brandul se afla in consumator si ca nu exista sub nici o forma in afara acestuia.
In zilele dedicate Business-ului, studenţii nu au ratat nici o ocazie pentru a afla mai multe de la cei invitati. Liderii unor mari companii din România au acceptat invitatia organizatorilor, dorind sa impartaseasca din experienta lor studentilor.
Dan Pascariu, presedintele HVB Bank, a adus in atentie faptul ca tinerii vor realiza in curand oportunitatile de afaceri pe care le ofera Romania.
Andrei Gheorghe a facut o prezentare a evolutiei business-ului in media, mentionand oportunitatile actuale pe care acest domeniu le ofera in perspectiva integrarii europene. “Sa vrei sa pleci din tara e absolut normal, dar pentru a reusi afara trebuie mai multa inventivitate, munca. Efortul este inuman, urias. Bani sunt in Romania. Ii puteti face sa lucreze pentru voi”, a fost sfatul dat de Andrei Gheorghe studentilor.
Detalii despre ABM Days pot fi găsite pe www.abm.ro, portalul de resurse al Comunitatii ABM.


Despre Business Organisation for Students

Business Organization for Students este o organizatie non-guvernamentala, apolitica, non - profit, educationala, condusa in intregime de studenti.

ABM Days este un eveniment recunoscut în mediul studenţesc, fiind sprijinit de companii importante din România. Partenerii ABM Days au fost: Cabinetul Calin Tatomir, Ops, Borsec, Interamerican, Allied Telesyn, Marsh, Radiocomunicatii S.A., Euroweb, Kinecto, CODECS, Foote Cone&Belding, Dial Telecom si Focus Publicis, iar sponsorii au fost: Create Direct, Compass Consulting, AVON, Vel Pitar, TBWA, Leo Burnett.
Alina Blaga - PR Manager
0726 37 54 18
Business Organization for Students
alina.blaga@bosromania.ro