Specialisti de top din Advertising, Business si Marketing ii invata pe studenti la ABM Days.

BUCURESTI - 14 aprilie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Fisiere atasate:

4942-invitatie-abm-days.doc

Evenimentul ABM Days, organizat de BOS, se va desfasura intre 19 si 22 aprilie la sala AGIR, bd Dacia nr 26, vis-à-vis de Facultatea de Comert. Proiectul face parte din programul educational ABM Community si reprezinta o sursa de informare pentru studentii interesaţi de publicitate, marketing si de mediul de afaceri din Romania.
Acum BOS ofera studentilor sansa de a-si clarifica nelamuririle si falsele conceptii. Specialisti de top din Advertising, Business, Marketing ii invata. Studentii vin cu intrebarile, invitatii au raspunsurile.

Zilele de 19 si 20 aprilie sunt dedicate Advertisingului si Marketingului. Vor avea loc prezentari tematice interactive sustinute de profesionistii din domeniu, cu scopul de a crea o imagine reala a industriei. Anul acesta se vor trata teme precum: Trending şi Rebranding, Comunicare eficienta, Creatia între arta şi industrie, Mesajul în publicitate. Printre invitatii la eveniment sunt nume grele din advertising si marketing: Bogdan Naumovici, Serban Huidu, Bogdan Enoiu, Andrei Cohn
Marti, 19 aprilie, incepand cu ora 17:00 va avea loc prezentarea competitiei Romani la Cannes - O poveste Tangibila de catre d-na Teodora Migdalovici, reprezentantul exclusiv al festivalului Cannes Lions in Romania.Vrei sa ajungi la Cannes? Afla cum!

In zilele de 21 si 22 aprilie vor avea loc conferinţele dedicate mediului de business din Romania. In prima zi se va discuta despre Business Start-up si Business Developement, cu subteme precum: Franciza, Ideea originala, Multinaţionala vs autohtona, Companii în etapa de extindere la nivel national. In ultima zi a evenimentului ABM Days vor fi invitati Business Leaders, oameni care au ridicat afaceri de succes prin forte proprii sau conduc companii de succes. Vin personalitati precum: Radu Florescu-Saatchi&Saatchi, Calin Tatomir-CCT, Lucian Mandruta-Antena 1, Andrei Gheorghe-Radio Total, Dan Pascariu-HVB Bank, Sorin Minea - Angst,Radu Tudorache - Montero, Catalin Ionescu - Codecs
si companii precum Mc Donald’s, CODECS, Bitdefender.

ABM Community este un program educational creat cu scopul realizarii unei interactiuni continue între studenti si sectorul “corporate”. In cadrul programului au loc mai multe proiecte. Pe de o parte exista proiecte adresate doar membrilor celor trei comunitati: seminariile Creative, Business şi Marketing School şi pe de alta parte sunt proiecte adresate tuturor studentilor: conferintele Advertising, Business&Marketing Days. Înscrierile pentru ABM Community s-au putut face online pe www.abm.ro, aplicaţiile trimise în intervalul a 10 zile depăşind numarul de 2500. ABM Community – anul I a însemnat: 10 zile de conferinţe, 14 zile de seminarii, peste 800 de studenti participanţi la conferinţele Advertising&Marketing Days si Business Days, 32 de speakeri, 6 companii partenere.

Agenda evenimentului se gaseste pe portalul comunitatii, www.abm.ro, primiul portal de resurse creat de studenti pentru studenti.


Despre Business Organisation for Students

Business Organization for Students este o organizatie non-guvernamentala, apolitica, non - profit, educationala, condusa in intregime de studenti. Partenerii BOS sunt: Cabinetul Calin Tatomir, Binder Gruppe, Interamerican, Allied Telesyn, Marsh, Radiocomunicatii S.A., Euroweb, Kinecto Permission Marketing, Neogen.



Alina Blaga - PR Manager
0726 37 54 18
Business Organization for Students
alina.blaga@gmail.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-organisation-for-students/specialisti-de-top-din-advertising-business-si-marketing-ii-invata-pe-studenti-la-abm-days-