Smart Marketing, ediția a II-a

BUCURESTI - 6 septembrie 2016

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Industrie, Media / Publicitate, Internet, Cursuri

Live site

“BusinessMark, în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România, organizează cea de-a doua ediție SMART MARKETING.
Evenimentul reunește speakeri reputați, membri ai juriului și participanți activi la seminariile Cannes Lions pentru a oferi tips&tricks, informații la zi și direcții despre trendurile în comunicare globală, utile oricărui profesionist din domeniu.”

Smart Marketing, ediția a II-a

BusinessMark, în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România, a pregătit o nouă ediție SMART MARKETING, eveniment ce va avea loc pe 10 -11 octombrie 2016, la Hotel InterContinental, din București.

În prima zi a evenimentului, discuțiile se vor concentra în jurul ideii de AUTENTICITATE, accentuând importanța unei abordări centrate pe ”veritabil” în construirea strategiei de marketing.

Printre temele ce urmează a fi dezbatute în prima zi a evenimentului, enumerăm:

    Autenticitatea în marketing: utopie sau realitate?
    Cum reperăm brandurile “autentice” în peisajul actual de marketing?
    Cum atingem echilibrul în materie de conținut și formă?Povești autentice care ajută brandurile puternice să se conecteze cu consumatorii.
    Cum seduc brandurile oneste și cum ajung să obțină “veritabilul” în materie de branding?
    Burden of proof. Poate fi demonstrată autenticitatea? Transparența ca valență a autenticității. Cât de util este să invităm consumatorul “behind-the-scenes”, în activitatea companiei?
    Relevanță într-o lume comunicațională din ce în ce mai fragmentată. Content valoros prin marketing contextual – cum își păstrează brandurile esența în mediul de business din ce în ce mai versatil?
    The power of trust. Importanța încrederii în construirea unor customer journeys autentice
    Tradiție și stabilitate – branduri solid ancorate în inimile consumatorilor. Cum și-au creat o istorie?
    Cum au ajuns să creeze legături puternice cu audiențele?
    Malvertising  - vulnerabilitatea brandurilor

Temele vor fi dezbatute de specialiști în domeniu, precum:

LUCIA ANTAL, Marketing Director, PRO TV

ADRIAN CHEREJI, Head of Marketing & Communication, UNTOLD Festival

MIRCEA TEACĂ,Consumer Healthcare Marketing Manager, Sanofi

ANDREI CHIRILĂ,Chief Marketing Officer, Fashion Days

ALEXANDRU BOGDAN,Marketing Director, Băneasa Shopping City

RĂZVAN BĂRBULESCU, Channel Marketing Manager, IBM – Global Marketing Center Romania

IOANA IONESCU, Romania Marketing Manager, Cinema City

LIGIA ROȘU, Marketing Manager, Austral Trade

ELENA BADEA, Partner & Senior Consultant, Sfera Business

Discuțiile zilei secundare se vor concentra în jurul Noului Consumator și al Viitorului Eficienței Creative.  Ele vor fi  ilustrate cu studii de caz de la  Cannes Lions 2016, cel mai reputat eveniment dedicat gândirii creative la nivel global.

Cea de-a doua zi a evenimentului reunește membri ai juriului și participanți activi la seminariile Cannes Lions pentru a oferi tips&tricks, informații la zi și direcții despre trendurile în comunicare globală. Printre aceștia îi menționăm pe:

TEO MIGDALOVICI, founder The Alternative School for Creative Thinking

SZABI SZEKELY, CEO, Halcyon mobile, jurat la Cannes Lions 2016

ZELIA SAKHI, Head of Creative, Mobiento, Stockholm, jurat la Cannes Lions 2016

MIHAI FETCU, CD, Geometry,  jurat la Cannes Lions 2016

RADU NANȚU ,above 106

ALEXANDRA BOMBIȚĂ, above 106

MARIO GAZEBRO, Member of Gold Winning Team, Lions Entertainment 2016

ELENA MARKOS, Manager, WGSN, UK

 „SMART MARKETING” va avea loc pe data de 10-11 octombrie 2016, la București, Hotel InterContinental.

Evenimentul este organizat de BusinessMark, în parteneriat cu Cannes Lons Romania și cu sprijinul CCIFER, Graphtec Design și Biroul de traduceri Champollion.

Evenimentul are drept parteneri media: IAA, Ad Hugger, Social Media Romania, Zelist, Romanian Copywriter, Marketing Romania, Comunicat de presa.ro, Revista Bulevard,  Jurnalul de afaceri, Promoafaceri, Economic ZOOM, Femei in afaceri, Business editors, Global Manager, Business Woman, StartUps, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Legal Marketing, Avocatura.com, Transilvania Business, Finzoom Debizz, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Manager Express, Economia Online, Think Business, Chalbert, Antreprenor in Romania, Plan de afacere.ro, Rabbit Media, Ejobs si Vox Capital.

Pentru detalii si înscrieri, accesează  www.business-mark.ro  sau contactează-ne la  numerele de telefon  (+40 ) 021 313 98 19   sau pe adresele de e-mail mihaela.ciobanu@business-mark.ro , office@business-mark.ro.

above 106

Despre BusinessMark

Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B, oferind clienților săi modele de dezvoltare complexe, conectându- i în mod direct cu mediul de afaceri și creând oportunități de parteneriat strategic.
Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark își propune să vină în întampinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.