Curs - MANAGEMENTUL CRIZEI

BUCURESTI - 8 octombrie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

•Cum reactionam cand firma este sub asediu?
•Cum identificam crizele care ne pot lovi compania?
•Cum intocmim dosarul crizei?
•Cum evităm greselile scumpe?
•Cum probam eficienta planului de criza?
•Si nu in ultimul rand, cum salvam organizaţia?

Curs - MANAGEMENTUL CRIZEI

Workshop-ul, organizat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei in parteneriat cu Fundatia pentru Democratie, Cultura si Libertate, prezinta perspectiva unui lider care a trait mai multi ani sub asediu conducand o organizatie cu mare impact social, politic si economic: domnul Dragos SEULEANU, Presedinte al Camerei de Comerţ şi Industrie a Romaniei, din mai 2006 este preşedintele Sectiunii Comert -Turism a Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, preşedinte al Fundaţiei pentru Democraţie, Cultură şi Libertate. Fost preşedinte / director general al Societăţii Române de Radiodifuziune, Dragoş Şeuleanu a mai îndeplinit funcţiile de director general executiv, secretar general, director de resurse umane şi director de programe la postul public de radio din ianuarie 1990 până în iunie 2005. În 1998 devine membru onorific a Camerei de Comerţ şi Industrie a României şi Municipiului Bucureşti. Din 1996 este membru fondator al Asociaţiei Române a Profesioniştilor în Relaţii Publice. A activat ca jurnalist specializat în probleme de politică etnică, business, IT&C şi securitate regională.


Ce va ofera acest curs? Tehnici de lucru pentru a creste rata succesului şi a reduce rata de esec. Veti invata cum sa pregatiti fiecare proiect cu meticulozitate si sa elaborati planuri precise pentru fiecare criză potentiala cu grad mare de risc.

Programul cursului ofera prezentari inovative si aplicatii practice si pune la dispozitie cursantilor instrumente de lucru concrete pe care le pot utiliza in activitatea lor curenta, informatii, studii de caz si analize. Participantii la curs vor simula diverse situatii de criza.


Cursul vizeaza identificarea unor tipuri diferite de crize aflate în legătură unele cu altele şi care evoluează simultan sau decalat ; identificarea etapelor parcurse în evoluţia unei situaţii de criză; realizarea unei ierarhizări în evaluarea urgenţelor apărute într-o situaţie de criză; determinarea raportului de forţe în luarea deciziilor majore în situaţii de criză - rolul comunicării interpersonale; obţinerea unor concluzii cu privire la:
•asumarea răspunderii personale în situaţii de criză;
•rezolvarea unor posibile conflicte între datoria profesională şi datoria morală;
•rolul liderului în rezolvarea unei situaţii de criză;
•rolul echipei şi al comunicării în parcurgerea unei situaţii de criză;

Tematica abordata cuprinde urmatoarele module:

I. Managementul crizei
Surse potenţiale de pericole
Evitarea pericolului
Pregatirea pentru criza următoare
Recunoaşterea crizei
In mijlocul furtunii – cum să eviţi transformarea crizei într-o catastrofă?

II. Iesirea din criza

Grup tinta: top manageri, middle manageri, manageri de microintreprinderi, IMM-uri si organizatii neguvernamentale, directori de comunicare sau corporate affairs ai companiilor romanesti si multinationale.

Perioada si locul desfasurarii cursului: 20 – 21 octombrie 2007, intre orele 9.00 – 17.00, respectiv 9.00 – 15.00 pe data de 21, la sediul Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, Bd. Octavian Goga nr.2, sector 3, Sala Dobrogea, intrarea E, tronson 3, etaj 5.

La sfarsitul cursului, Camera de Comert si Industrie a Romaniei va elibera un certificat de participare.

Relatii suplimentare: d-ra Cristina Ionescu, Sef Centrul de Training si dl Marian Zamfir, tel. 3190155, fax: 311.21.10, e-mail: cristina.ionescu@ccir.ro, marian.zamfir@ccir.ro.

DIRECTIA RELATII PUBLICE

Despre Camera de Comert si Industrie a Romaniei

Camera de Comert si Industrie a Romaniei

Cristina Ionescu, Sef Centrul de Training ,
Marian Zamfir
cristina.ionescu@ccir.ro, marian.zamfir@ccir.ro.