„Parteneriatul public-privat,în contextul noii legislaţii privind achiziţiile publice”

BUCURESTI - 4 iulie 2016

Comunicat tip General in Administratie Publica, Afaceri, Retail

În anul 2015, la nivelul Uniunii Europene, 49 de proiecte realizate în parteneriat public-privat au ajuns la încheierea exerciţiului financiar, aducând beneficiarilor o valoare adăugată în cuantum de 15,6 miliarde de euro, în sectoare precum transporturi, educaţie sau sănătate.

În opinia Preşedintelui Camerei de Comerț și Industrie a României, Mihai Daraban, „În România, parteneriatele public-privat reprezintă cheia dezvoltării economice şi a consolidării inovării și a competitivității industriei în sectoare cu un potențial ridicat de creștere economică. În plus, pot fi cel mai puternic sprijin pentru crearea de locuri de muncă”.

„Parteneriatul public-privat,în contextul noii legislaţii privind achiziţiile publice”

Are nevoie România de o reformă mai amplă a sectorului public din perspectiva PPP? Care sunt modelele de urmat? Cadrul legislativ actual este suficient de bine definit și, în același timp, stimulativ?

 

Încercăm să răspundem acestor întrebări, joi, 7 iulie 2016, începând cu ora 9:30, în cadrul dezbaterii „Parteneriatul public–privat, în contextul noii legislaţii privind achiziţiile publice”, eveniment organizat prin intermediul Comitetului Naţional al International Chamber of Commerce, la Camera de Comerţ şi Industrie a României.

Pentru mai multe detalii, accesați pagina evenimentului http://ccir.ro/event/parteneriatul-public-privat-in-contextul-noii-legislatii-privind-achizitiile-publice/.

Despre Camera de Comert si Industrie a Romaniei

Camera de Comerț și Industrie a României este unul dintre cele mai importante foruri de reprezentare a oamenilor de afaceri români din ultimii 150 de ani. Exponentă a economiei libere de piață, Camera de Comerț și Industrie a României contribuie activ la dezvoltarea mediului de afaceri și, implicit, a României.