Produsele Marcă Proprie Carrefour: inspirate, testate şi aprobate de către înşişi clienţii săi!

BUCURESTI - 30 mai 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Retail

Live site

Carrefour România a prezentat astăzi, în cadrul unei conferințe de presă, strategia privind produsele Marcă Proprie Carrefour , precum și detalii referitoare la procesul de selecționare a furnizorilor pentru crearea unor produse de calitate.

Conferinta Carrefour

Conferinta Carrefour

 Strategia Carrefour pentru 2013 are ca axă principală dezvoltarea parteneriatelor cu comercianții și producătorii locali. Suntem în permanentă căutare de noi căi prin care putem ajuta economia locală, satisfăcând, totodată, nevoile și preferințele clienților noștri. 

Francois Melchior De Polignac, director general al Carrefour România

Cum definim Produsele Marcă Proprie Carrefour?

- sunt mai ieftine cu minimum 20% decât produsele mărcilor foarte cunoscute

- peste 90% dintre produsele alimentare Marcă Proprie Carrefour vândute în magazinele noastre sunt fabricate în România

- au o calitate similară cu produsele mărcilor cunoscute, au fost testate de aproximativ 2.500 de consumatori în Panel Test „Inspirate, Testate și aprobate de dumneavoastră!

Produsele evaluate în cadrul proiectului Panel Test pot fi identificate în magazine prin noul logo, „Inspirat, testat și aprobat de către clienții Carrefour!”.

Pe 1-2 iunie, Carrefour vă așteaptă în hipermarketurile sale la standurile de degustări pentru a încerca produsele Marcă Proprie Carrefour.

Produsele Marcă Proprie Carrefour sunt testate de către clienții noștri în laboratoarele proprii aflate în incinta hypermarketului Carrefour Militari. Paleta actuală de produse a fost selecționată cu ajutorul a peste 2.500 de clienți Carrefour care au analizat comparativ produsele Marcă Proprie Carrefour cu cele ale brandurilor naționale și internaționale. Echipa calitate, cea care organizează Panel Test-ul, notează comentariile participanților la finalul fiecărei sesiuni, analizează chestionarele completate pentru a hotărî modificările care trebuie aduse rețetelor produselor, acolo unde este cazul, astfel încât aceastea să corespundă nevoilor clienților din punct de vedere al calității, gustului, aspectului.

Despre Carrefour Romania S.A

Cu peste 9.900 de magazine în 33 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul 1 în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirmă ca un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienți din Europa, Asia și America Latină. Cu peste 3 miliarde de operațiuni la casă, prin intermediul tuturor activitaților sale, Grupul își asumă responsabilități economice, sociale și de mediu și garantează pentru calitatea produselor sale și securitatea clienților săi.
În România, Grupul Carrefour numără 116 magazine dintre care: 24 de hipermarket-uri „Carrefour”, 68 de supermarket-uri „Market”, și 24 de magazine de proximitate „Express”.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/carrefour-romania-s-a/produsele-marca-proprie-carrefour-inspirate-testate-si-aprobate-de-catre-insisi-clientii-sai