Cărtureşti 13

BUCURESTI - 9 noiembrie 2011

Comunicat tip General in Retail

Bucureşti, 9 noiembrie, 2011 - Joi,10 noiembrie, va avea loc deschiderea celei de-a 13 librării Cărtureşti, în AFI Palace Cotroceni.

Carturesti

Carturesti

Prima librărie Cărtureşti din capitală deschisă într-un complex comercial, a reprezentat provocarea de a realiza  într-un spaţiu  aglomerat, aşa cum este AfiPalace, un cadru intim, un univers familiar, care să   introducă vizitatorul în lumea cărţilor. Clienţii care ne ştiu deja vor regăsi aici elementele importante pentru brand: calitatea şi diversitate ofertei, mixul creativ de produse, o amenajare rafinată şi confortabilă, personal bine instruit, dar şi detaliile care compun atmosfera specială a Cărtureştiului, de la muzica bună la parfumul de ceai. Sperăm să fim totodată o surpriză plăcută pentru cei care ne vor vizita pentru prima oară, descoperind un loc în care oferta culturală este pusă în valoare printr-o o experienţă comercială  inovatoare, asigurată de librari pasionaţi.

       La fel ca în cazul celorlalte librării, ne-am dorit să cream un spaţiu cu personalitate, cu un design arhitectural unic, o identitate inconfundabilă. Amenajarea celor 450 de metri pătraţi a fost proiectată de biroul de arhitectură Square One cu care am colaborat în trecut pentru amenajarea librăriilor dinConstanţa şiIaşi. Investiţia în noua librărie depăşeşte suma de 200.000 de euro.

      „Cuvintele, frazele, capitolele, curg orizontal pe tot perimetrul creând o membrană organică ce îmbracă în totalitate spaţiul, protejând vizitatorul de agresiunea cotidianului. Acest element perimetral este realizat integral din lemn, materialul cel mai apropiat şi familiar omului. Librăria te lasă să te aşezi confortabil în oricare din zonele unde ai găsit un produs ce merită studiat, parcurs.” – Adrian Cancer, Square One

Prima noastra librărie aducea cu ea o noutatea: ceaiul ca mod relaxare şi răsfăţ spiritual. Şi în Cărtureşti 13 continuăm tradiţia: „Ceainăria, deja celebra în spaţiile Cărtureştiului, a crescut două trepte în grad şi oferă un spaţiu ferit, în imediata apropiere a zonei de copii. Amandouă zonele beneficiază de iluminarea difuză. Un spaţiu, o metaforă, o carte şi un ceai.”Andrei Cancer, Square One

“Noul Cărturești însumează atât o experiență de 11 ani în retail-ul cultural cât și asumarea schimbărilor de paradigmă din acest domeniu. Ne reinventăm pentru a atrage şi noile generaţii, care au alte aşteptări de la ceea ce numim o “librărie”. Cărtureşti a fost de la bun început un concept-store şi un brand creator de tendinţe.” –Daniel Voinea, Manager Marketing şi Comunicare Cărtureşti

      Selecţia de carte cuprinde peste 20.000 de titluri româneşti şi străine - de la bestselleruri cum ar fi „Frumuseţea uitată a vieţii” de Andrei Pleşu, „Jurnalul unui puşti” de Jeff  Kinney sau „Paradoxul iubirii” de Pascal Bruckner, până la albume de artă, cărţi de istorie şi economie, cărţi pentru copii, dicţionare, volume de psihologie practică , cărţi de gastronomie şi hobby. Oferta este completată de o variată colecţie de muzici şi filme cu titluri de referinţă, jucării, zeci de  tipuri de ceaiuri aromate, accesorii, obiecte de papetărie.

          Cărtureşti va aduce, de asemenea, mai aproape de un public care are tot mai puţin timp liber, o serie de conferinţe, dezbateri, lansări de carte,  ateliere, continuându-şi misiunea de promotor al lecturii şi al noilor curente artistice, adăugând un plus ofertei culturala  a complexului AFI Palace Cotroceni. Chiar în preajma Crăciunului îi vom invita pe copii să (re)descopere farmecul poveştilor citite, timp de şase seri magice, alături de actori îndrăgiţi, personalităţi şi oameni de televiziune.

      Aniversarea de 11 ani a librăriilor Cărtureşti va avea loc pe 22 noiembrie şi va fi marcată cu reduceri speciale şi suprize pentru publicul nostru, inclusiv în acest nou spaţiu.

Despre Carturesti

Cărtureşti este un concept store care funcţionează ca o librărie şi ca agent cultural implicându-se activ în revitalizarea vieţii artistice din România şi în campanii de responsabilizare socială. Cărtureşti şi-a propus să schimbe trendul pe piaţa de carte aflat în declin la acea dată, să promoveze calitatea şi valoarea punând nevoile clienţilor pe primul plan. Modul de abordare al pieţei a fost mereu unul indirect şi neagresiv, folosind strategii inovative şi forme ludice de promovare.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/carturesti/carturesti-13