Cariere stabile la Angajatori de TOP

BUCURESTI - 27 februarie 2009

Comunicat tip General in Social

A VI-a editie a celui mai mare targ de cariera pentru tineri profesionisti, Angajatori de TOP va avea loc la Sala Palatului in perioada 20 – 21 martie. In cadrul evenimentului vor fi prezenti angajatorii care au in continuare planuri de dezvoltare si vor sa intalneasca tineri cu experienta de pana la 7 ani. Ofertele de angajare din acest an sunt in numar de aproximativ 1500 si sunt prezentate de industrii precum IT, FMCG, Retail, BPO, consultanta si bancar.

Cariere stabile la Angajatori de TOP


Angajatori de Top in cifre:

aprox. 1 500 oferte de angajare
joburile prezentate sunt pentru studenti si tineri cu pana la 7 ani de experienta
peste 12 000 persoane vizitatori asteptati
15 ore flux de informatii si consultanta in cariera
20 de workshopuri sustinute de companii si conferinte pe teme de cariera

i. Oportunitati gratuite de studiu in strainatate
ii. Criterii de recrutare si selectie in perioada de criza (cum se modifica strategiile companiilor si cum ar trebui sa imi targetez angajatorul)
iii. Radiografia industriei IT&C in 2009
iv. Dictionar de cariera in domeniul FMCG
iiv. Dictionar de cariera in domeniul logistica& achizitii

“La aceasta editie, efortul nostru ca organizatori este dublat in dorinta de a asigura evenimentului cel putin amploarea cu care am obisnuit la editiile precedente. Iar rezultatele nu intarzie sa apara: suntem in continuare in topul preferintelor marilor companii ca furnizor de solutii optime pentru recrutarea si selectia de tineri ambitiosi, cu potential. S-au alaturat demersului nostru, ca de fiecare data, cei mai mari jucatori din domeniile IT&C, consultanta, bancar, FMCG, retail, inginerie. Targul asigura platforma ideala de intalnire in acelasi spatiu a ofertelor de angajare cu planurile indraznete ale tinerilor”, afirma Mihai Cima, Project Manager Angajatori de Top.

In cadrul evenimentului va avea loc si o conferinta cu tema “Cum se schimba criteriile de angajare in perioada de criza”. Adaptarea la contextul economic actual presupune schimbari de strategie in cadrul companiilor, ce afecteaza inclusiv criteriile de recrutare si selectie, numarul si competentele necesare joburilor disponibile. Candidatii trebuie sa cunoasca aceste schimbari si in consecinta sa isi adapteze la randul lor comportamentul, cerintele, asteptarile.

Domeniile reprezentate la targ sunt dintre cele mai dinamice: Audit, Taxe, Consultanta (KPMG, PriceWaterhouseCoopers), Telecom (Ericsson, Romtelecom, Germanos Telecom), Consultanta (Accenture, BearingPoint), IT (Adobe , Thales , Route 66, Lyngsoe Sistems), Bancar/financiar (BRD Groupe Societe Generale, Erste BCR, ING Bank, ING Asigurari de Viata, Raiffeisen Bank, Eureko Romania, BCR Administrare Fond de Pensii), Farma (Actavis, Pfizer), FMCG (British American Tobacco, Star Foods, JTI, P&G, Coca Cola HBC, L'Oreal, Nestle), Retail (Real - Hypermarket, CORA, Carrefour), BPO (HP, WNS), Inginerie (Apa Nova Bucuresti, Veolia Water Solutions and Technologies, OMV Solutions, Distrigaz Sud).

In aceeasi masura, joburile sunt ofertante:(Accenture) Accountant with Russian& Greek, Accounts Receivable/ Payable Officer with Hungarian, General Ledger officer with German; (Eureko) Accountant, Business Analyst, Software Developer, Key Account Manager, Legal Adviser, Actuary; (ING Bank) Credit Platform Specialist, Client Data Administration Officer; (BearingPoint) Software Developer – MS Sharepoint 2007, Consultant SAP (toate modulele) Bucuresti si Sibiu; (ING Asigurari de Viata) Stagii de practica 2009; (P&G) Academy of Economic Studies Bucharest Scholarships 2008 – 2009, HR Manager for Global Center, IT Systems Analyst, European Financial Leadership Seminar (EFS) 2009, International IDS Challenge (IT Seminar) 2009, ultimele 2 in strainatate; (Germanos Telecom) Consultant vanzari Bucuresti, Area Sales Manager (pentru zonele Covasna, Harghita, Mures, Medias, Bistrita), Consultant vanzari Sfantu Gheorghe; (OMW) SAP Security Consultant, SAP Technical Consultant Archiving, SAP Technical Consultant Portal, Business Expert Card IT Services – Marketing Services, SAP Workflow Consultant, Senior IT Project Manager, IT Project Manager, Windows Technical Expert, etc. in total OMW are disponibile 24 de oferte de munca.

Targul va fi deschis vineri, 20.03 in intervalul de timp 10,00 – 18,00 si sambata, 21.03 intre 10,00 – 17,00, iar intrarea va fi libera. Se pot accesa informatii actualizare si pe platforma online a evenimentului: www.hipo.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/catalyst-solutions-srl/cariere-stabile-la-angajatori-de-top