Abilitati de COACHING pentru dezvoltarea echipei

Predeal - 17 februarie 2009

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Conduci o echipa, coordonezi un departament, o directie, lucrezi direct cu oamenii, esti manager, lucrezi in HR, atunci te invitam la programul - Abilitati de COACHING pentru dezvoltarea echipei, 27 februarie - 01 martie, Predeal, Hotel Piemonte - www.tradeconsult.ro

Whorkshopul este un curs aplicat, practic, experiential, fara prea multa teorie, si vizeaza constientizarea participantilor despre cum se aplica coachingul in procesele manageriale si organizationale si mai ales incearca sa ofere un cumul rezonabil de instrumente de coaching, gata sa poata fi folosite imediat dupa finalizarea cursului



Scopuri si obiective

In cadrul acestui curs veti putea experimenta una din modalitatile cele mai eficiente de lucra cu echipa, colegii si chiar clientii in incercarea de a aduce valoare adaugata relatiilor interumane si de a gasi noi moduri de a ajuta oamenii din echipa sa depaseasca blocaje si sa-si valorifice la un nivel superior resursele personale. Veti reusi sa identificati rolul cochingului ca instrument de dezvoltare a membrilor echipei fiind capabili:

• Sa identificati situatiile in care coachingul poate fi utilizat

• Sa diferentiati coachingul de alte instrumente de dezvoltare

• Sa identificati care sunt rolurile celor care intra intr-o relaþie de coaching

• Sa intelegeti care sunt resursele pe care fiecare parte le aduce in relatia de coaching

• Sa practicati pasii unei sesiuni de coaching

• Sa practicati cateva tehnici specifice fiecarui pas

• Sa stabiliti care este rolul Dvs in echipa pe care o conduceti ( dincolo de rolul formal)

• Sa va fixati un obiectiv pe care doriti sa-l atingeti in raport cu echipa Dvs

• Sa identificati ce va face diferit in relatia cu echipa pe care o conduceti, dupa participarea la acest atelier

Pentru echipa de HR obiectivele in plus sunt:

• Sa identificati cum puteti facilita “transformarea” in organizatie

• Sa identificati cum puteti facilita relaþia dintre manager si angajat, in calitate de

reprezentat HR

• Sa identificati ce tip de actiuni de dezvoltare e bine sa derulati functie de situatia

clientului.

Adica, pe ansamblu, ca participanti, veti putea :

• Sa deprindeti si sa exersati acompanierea unui partener de coaching (coachee) in demersul sau de dezvoltare, sa inlaturati impreuna cu acesta barierele sale fata de resursele proprii, sa-l inspirati pentru a se motiva si pentru a trece la actiune.

• Sa deprindeti tehnicile de a stabili un „contract psihologic” adecvat obiectivelor si partenerului, ca fundament al demersului de dezvoltare umana prin coaching.

• Sa va antrenati abilitatea de a oferi coaching, utilizand atat coachingul nondirectiv cat si cel directiv, din perspectiva managerului-coach.

• Sa va imbunatatiti eficienta in utilizarea constienta a instrumentelor si pozitionarilor de coaching, fiind capabil/a sa va adaptati la stilul de coaching preferat de partener

• Sa stabiliti necesitatile reale de coaching ale partenerului.

• Sa deprindeti tehnici de coaching cum ar fi: GROW

• Sa realizati importanta utilizarii incurajarii si follow-up-ului.

• Sa stabiliti pasii urmatori in dezvoltarea dvs. privind utilizarea instrumentelor si pozitionarilor de coaching.



Mai multe informatii se pot obtine si la numerele de telefon 0730610660 - Catalin Lazar si 0744487495 -Camelia Balan si pe pagina noastra de internet http://www.tradeconsult.ro

Despre Dynamic Training Solutions

C&C TRAINING&CONSULTING
web: www.tradeconsult.ro
email: office@tradeconsult.ro
tel: 0730610660 - Catalin Lazar
office@tradeconsult.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/cc-trainingconsulting/abilitati-de-coaching-pentru-dezvoltarea-echipei