CG&GC HiTech Solutions susține 11even Oradea!

Oradea - 29 mai 2012

Comunicat tip General in Administratie Publica, Afaceri, Social

În calitate de partener al evenimentului, CG&GC HiTech Solutions vă invită la 11even Oradea 2012. Evenimentul va avea loc în data de 31 mai la Hotel Ramada, sala Toscana, începând cu ora 17.00.

11even Oradea

11even Oradea

De ce trebuie să vii la 11even Oradea?

Evenimentele 11even sunt parte a unei rețele de evenimente locale care au o temă comună și se desfășoară anual. Promovează oamenii valoroși și etapele prin care aceștia au trecut pentru a-și împlini obiectivele. În 2012 conferința scoate în evidență oamenii curajoși, oamenii care au creat bucurie în jurul lor.

Conferința 11even a fost creată în jurul experiențelor emoționale, ale deciziilor emoționale care au stat în spatele unor acțiuni inițiate de personalități românești, de la artiști recunoscuți atât pe plan național, cât și internațional, precum conf. dr. Oana Lianu, la formatori acreditați și coach precum Luminița Popa. Aceasta a desfășurat activități de formare în companii naționale și multinaționale, fiind constant preocupată de dezvoltarea personală a angajaților. În cadrul conferinței din 31 mai va povesti despre experiențele sale care sunt în strânsă legătură cu încrederea, ambiția și efortul de a reuși!

Evenimentul va mai aduce în lumina reflectoarelor un speaker care s-a remarcat în domeniul educației orădene: decanul Facultății de Științe Economice, prof. Univ. Anca Dodescu, Director Departament Economie. Printre proiectele de succes ale acesteia amintim PracTEAM și AntrES, cel din urmă fiind recent declarat un proiect de succes de către Comisia Europeană și a fost selectat ca exemplu de bune practici de către JCI Europe Program Development.

AntrES este un proiect care a demarat în urmă cu 3 ani și care urmărește promovarea egalității de șanse în antreprenoriat prin stimularea femeilor în mediul de afaceri.

Lista de speakeri ai evenimentului din 31 mai cuprinde:

      Oana Lianu – doctor în muzică/naistă si recent finalista la showul Romanii au talent;

Flavius Bunoiu – director Casa de Cultură a municipiului Oradea/prezentator TV;Adina Cristea – coordonator național al programului YouthBank România;Florin Estefan – bariton, Simona Bisboaca – cercetător/inventator;Horatiu Tanescu – Cofondator/Presedinte EAST Technologies și creator de programe;Maria Sandor – economist/ președinte Fundatia Pact;Luminita Popa – formator acreditat/coach, dir. general Active Job Consulting;Camelia Vaida – președinte Asociatia Proegal;Zsolt Gyöngyössi– antrenor emerit a campioanei olimpice si mondiale Gabriela Szabo.Anca Dodescu - decan al Facultății de Științe Economice din cadrul Universității Oradea, manager de proiect AntrES

Fondurile acumulate din vânzarea biletelor și sponsorizări vor fi direcționate către înființarea “Fundației Comunitare Oradea”, un program derulat în țară cu sprijinul ARC (Asociația pentru Relații Comunitare). Prețul unui bilet standard este de 30 lei, iar a unui bilet premium 60 lei.