O idee pentru o afacere reusita: Call Centre System

BUCURESTI - 11 octombrie 2005

Comunicat tip General in IT&C

Programe de loializare si retentie a clientilor, asistenta post vanzare, campanii de promovare inbound si outbound, chestionare de analiza a satisfactiei clientilor, help desk profesional pentru organizatii. Toate intr-o singura solutie de comunicatii integrata: Call Centre.

O idee pentru o afacere reusita: Call Centre System

CG&GC IT SA si EUROANSWER au incheiat un parteneriat prin care ofera companiilor romanesti solutia integrata Call Centre System.

Call Centre System este un serviciu atat la dispozitia companiilor, care il pot folosi ca pe un instrument de marketing deosebit de eficient, cat si la dispozitia publicului care poate comunica mult mai usor cu o anumita companie/institutie publica. Sistemul functioneaza in cadrul unui Centru de Contact unde, apelurile telefonice sunt preluate de catre operatori specializati, conectati permanent la o baza de date din care pot afla in cel mai scurt timp informatiile solicitate. Centrul de Contact este conceput in asa fel incat sa poata primi, simultan, un volum considerabil de apeluri telefonice, emailuri, faxuri.

Call Centre System este o solutie de comunicatii integrata „la cheie” care se bazeaza pe instrumente avansate: distributia automata a apelurilor, monitorizare in timp real a apelurilor, rapoarte si aplicatii integrate cu baza de date si robot telefonic (IVR).

Solutia propusa de CG&GC IT SA si EUROANSWER este flexibila, se bazeaza pe instrumente software performante, fiind scalabila din punct de vedere al functionalitatilor, operatiunilor si parametrilor tehnici de functionare. Solutia se poate astfel adapta la cerintele ulterioare de volum si functionalitati generate de strategia de dezvoltare a clientului.

Pentru companie, Call Centre System este instrument de marketing prin care pot afla profilul si comportamentul consumatorilor, pot primi feedback si pot face cercetari legate de imaginea in piata. Este o modalitate directa de comunicare cu publicul si un mijloc de loializare, de prevenire sau rezolvare a conflictelor si de interventie rapida.

Pentru public este o solutie comoda de a afla informatii de interes, fara a fi nevoiti sa se deplaseze la sediul companiei. Timpul scurt in care pot afla informatiile, fara a fi retinuti inutil la telefon sau fara a fi nevoiti sa faca multiple drumuri le consolideaza imaginea de companie serioasa care isi respecta clientii.

Call Centre System este potrivit pentru orice domeniu de activitate de la relatii cu clientii si vanzari, pana la sanatate sau invatamant. O aplicabilitate deosebita o are in administratia publica, sistem care trebuie sa treaca printr-un proces de modernizare si informatizare, pentru a indeplini cerintele Uniunii Europene.

Prin Call Centre System, cetatenii pot afla valoarea datoriilor catre stat, pot face reclamatii sau pot afla ce acte sunt necesare pentru diferite cereri. Pot afla datele de contact ale institutiilor si pot afla ultimele hotarari adoptate de primarii sau consilii locale.

Despre CG&GC IT SA

EUROANSWER este marca inregistrata a firmei britanice EURO ANSWER Ltd., o companie ce ofera servicii multilingvistice de Call, Contact Centre & Help-desk pentru piata vest-europeana si americana.
Printre companiile care au apelat la serviciile EUROANSWER se numara: HBO, OMV, Europharm Distributie, Sanofi Aventis, Interact, SAP Romania.

Cu 14 ani de experienta si 14 filiale in tara, CG&GC IT SA ca parte din Grupul CG&GC, este unul dintre pionierii pietei de profil, capatand increderea partenerilor sai: Microsoft, Toshiba, Fujitsu Siemens Computers, Connex, Panasonic, Allied Telesyn, Brother.
Compania se defineste ca un factor de progres al mediului IT&C, oferind prin agentiile sale de la solutii IT&C pana la finantarea in sistem leasing a achizitiilor si educatie de specialitate.


Pentru mai multe detalii, la dispozitia dumneavoastra se afla cel dintai operator call centre:

Manuela Stoica
Director Relatii Publice CG&GC IT SA

manuela.stoica@cg-gc.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/cggc-it-sa1/o-idee-pentru-o-afacere-reusita-call-centre-system