Vorbitori la Scoala de PR

Locul desfasurarii: British Council

Organizator: Chelgate Public Affairs&Public Relations

  • Dana Dobrescu

    Dana Dobrescu este Communications Manager in cadrul Unilever South Central Europe, pozitie din care, incepand cu anul 2009, coordoneaza activitatile de comunicare externa, comunicare interna si public affairs ale companiei. De asemenea, Dana Dobrescu este Unilever Sustainability Champion in regiune, avand misiunea de a promova planurile si activitatile companiei din domeniul sustenabilitatii catre angajati si partenerii externi. Unilever South Central Europe este unul dintre cei mai importanti jucatori pe

  • Laura Sgârcitu

    Laura Sgarcitu este Manager Comunicare la Provident Financial Romania IFN S.A. . A absolvit Facultatea de Chimie Industriala a Universitatii Tehnice "Gh. Asachi" din Iasi si a urmat cursurile Academiei Internationale de studiul Istoriei, Culturii si Religiilor din Bucuresti. A lucrat ca Director de Vanzari - Steilmann Bukarest, Director Resurse Umane - Trylon TSF, iar timp de 10 ani a lucrat in comunicare si a coordonat strategia de responsabilitate sociala pentru Coca-Cola HBC Romania. Activi

  • Radu Acsinia

    Radu Acsinia este Social Media Specialist la Samsung Electronics Romania unde este responsabil de politica si strategia de content si engagement pe 7 pagini Facebook, 2 conturi de Twitter, 2 canale de YouTube, 1 cont de Pinterst si 1-ul de Instagram atat pentru Romania cat si in Bulgaria totalizand peste 1 milion de persoane si tot atatea personalitati. Facand un pas in spate constata ca a trecut prin multe in Social Media, de la un blog personal pana la construirea de la baza a comunitatii on-line a celui

  • Mirela Meiță

    Mirela Meiță este director general al firmei britanice de relaţii publice și relaţii guvernamentale Chelgate şi are o exerienţa de peste opt ani în domeniu. Si-a început cariera în relaţii publice la biroul Chelgate din Londra pentru ca ulterior să se întoarcă în Romania şi să deschidă biroul firmei din Bucuresţi. A suţinut traininguri şi a coordonat campanii de comunicare şi promovare desfăşurate la nivel naţional finanţate de Comisia Europeana, Banca Mondială, guvern precum şi companii multinaţionale.