Eveniment Puma 'I'm Going'

BUCURESTI - 15 septembrie 2006

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Eveniment de lansare a colecţiei Puma toamnă 2006

Bucureşti, Romania, 15 septembrie 2006 - PUMA continuă să-şi arate preocuparea faţă de targetul său feminin prin initierea unei serii de evenimente în cadrul unei campanii globale dedicate exclusiv femeilor. Stilul energic elegant este esenţa brandului Puma Women. Un amestec de entuziasm, personalitate, stil, performanţă şi eleganţa, colecţia de toamnă 2006 este inspirată de femeile care o poartă.

Pentru a sărbători lansarea colecţiei de toamnă şi noua campanie de print “I’m Going” realizată de renumitul fotograf Solve Sundsbo, Puma va găzdui un eveniment exclusiv after-hours gândit special pentru femei.

Pe 15 septembrie, la ora 20.00, magazinul Puma din Plaza Romania îşi va invita clientele să facă shopping din noua colecţie, să schimbe păreri despre tendinţele în modă, în hair style şi în make-up în prezenţa unor specialişti in domeniile respective (Maurice Munteanu, Dana Argeşan, Dana Gottschling)

Concepută a se adresa unui stil de viaţa modern, aceasta colecţie combină funcţionalitatea pentru performanţă cu sensibilitatea feminină modernă.

Piesele de rezistenţă ale noii colecţii Puma sunt:

•Mahanuala este o colecţie creată de Puma în colaborare cu Christy Turlington. Se adresează practicanţilor de sporturi de meditare, Yoga, Pilates, Tai Chin. Stilul sofisticat şi detaliile frumoase fac ca piesele acestei colecţii să fie comfortabile şi moderne. Detaliile grafice de pe aceste ţinute sunt o interpretare a influenţelor asiatice antice.
•Fitness. Puma are o bogata experienţă în crearea de echipamente pentru practicarea sporturilor de performanta. Piesele din colecţia Fitness au la bază această vastă experienţă. Topurile, pantalonii şi pantofii pentru doamnele care merg la sală nu mai sunt doar practici. Puma promovează acum stilul energic elegant. Puma vă oferă alternativa stylish la echipamentul tradiţional de aerobic.
•Golful este un sport care atrage din ce în ce mai mulţi admiratori şi practicanţi, mai ales din rândul femeilor. Puma a venit în întâmpinarea acestui trend şi a înţeles că doamnele trebuie nu doar să se simta bine în costumul de golf, ci să şi arate bine pe terenul e golf. Gama de îmbrăcăminte din colecţia Puma Golf este construită pe o croială comfortabilă, detalii neaşteptate, stil şic, şi branding subtil.
•Moto Lifestyle. Designul acestei colecţii este inspirat din stilul şi personalitatea culturii curselor de maşini de la sfârşitul anilor 70. Noua colecţie moto lifestyle oferă o gama completă de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii. Detaliile MOTO tradiţionale dau acestui concept Lifestyle o atitudine de rock star.

Compania Mexxem este unic importator şi distribuitor al produselor PUMA în Romania.

Articolele PUMA se găsesc în magazinele „PUMA” monobrand şi în reţeaua de magazine „Stone Creek” în principalele orase din ţară: Bucureşti, Braşov, Cluj, Constanţa, Iaşi, Oradea, Satu Mare, Sibiu, Târgu Mureş, Timişoara şi Râmnicu Vâlcea; în prezent prin magazinele „Stone Creek” se realizează 80% din cifra de afaceri pentru brandul Puma.

„Stone Creek” este un concept propriu de magazine sport lifestyle, marcă înregistrată a companiei Mexxem, care oferă în exclusivitate articole de încălţăminte, îmbrăcăminte şi accesorii ale unor brand-uri consacrate pe plan internaţional.

Partenerii evenimentului Puma “I’m Going” sunt L’Oreal Paris, L’Oreal Professionnel, Pepsi Light, Southern Comfort, Agenţia Etoiles Models, Gotti Hair Studio, Plaza Romania.

Organizatorul evenimentului este agenţia de publicitate City Promotions.

Despre City Promotions

15 septembrie, Magazinul Puma, Plaza Romania, ora 20.00
office@citypromotions.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/city-promotions/eveniment-puma-im-going