Echipa de detectivi Ray-Ban® „Never Hide" începe lupta împotriva produselor contrafăcute în România – fanii Ray-Ban sunt invitaţi să i se alăture!

BUCURESTI - 9 iulie 2014

Comunicat tip General in Afaceri, Monden / Lifestyle, Sanatate

Luxottica Group, deţinătorul mărcii Ray-Ban, lider mondial în domeniul ochelarilor de soare şi de vedere, anunţă lansarea unei campanii de combatere a fenomenului de produse contrafăcute a ochelarilor de soare Ray-Ban în România, cu implicarea clienţilor săi cei mai loiali.

Campania este concepută în jurul conceptului „Never Hide” („Nu te ascunde niciodată”) creat de Luxottica în 2007. Curajul de a te exprima, de a-ţi afişa gândurile şi personalitatea în mod autentic, de a respecta valorile sincerităţii şi unicităţii compun ADN-ul brandului Ray-Ban încă de la începuturile sale, din 1937 şi până astăzi. Sub sloganul global de comunicare „Never Hide" al Ray-Ban, campania va acoperi mai multe tipuri de activităţi.

Dintre acestea,  cea mai importantă este angajamentul de a închide cele peste 120 de site-uri ilegale care comercializează în prezent în România ochelari de soare Ray-Ban contrafăcuţi şi de a supraveghea îndeaproape comerţul pe internet. Acţiunile în acest sens au început deja în România şi vor continua în mod intensiv în următoarele luni. Această campanie este necesară pentru a -i proteja pe consumatorii din ce în ce mai numeroşi care fac cumpărături pe internet, convinşi că achiziţionează produsele originale ale unor mărci renumite, oferite la preţuri de outlet. În cazul concret al ochelarilor de soare Ray-Ban, intervenţia este cu atât mai urgentă, din cauza calităţii şi siguranţei scăzute a produselor, care ar putea afecta vederea. Echipa de protejare a mărcii Ray-Ban face toate eforturile pentru a închide site-uri ilegale în fiecare zi.

Datele de la nivel mondial arată că numai în perioada ianuarie-iunie 2014, au fost activate 1714 de site-uri ilegale de comercializare de ochelari de soare contrafăcuţi, în creştere cu 39,6% faţă de anul trecut şi 1339 de site-uri ilegale au fost închise în acelaşi interval de timp, cu 146% mai multe, comparativ cu anul precedent. Primele 3 ţări în ordinea înregistrării de site-uri ilegale sunt China (26%), Statele Unite (13%) şi Germania (7%). În ceea ce priveşte numărul de produse confiscate în fiecare an, acesta se ridică la 1.008.126, în creştere cu 357% faţă de anul trecut, cu o valoare totală de 22,4 milioane de euro, cu 55% mai mare comparativ cu anul precedent.

Fanii loiali ai Ray-Ban devin şi ei parte a efortului de menţinere a imaginii mărcii preferate, alăturându-se echipei de detectivi „Never Hide" Ray-Ban, un program prin care clienţii vor avea posibilitatea de a semnala direct situaţii de comerţ cu ochelari de soare Ray-Ban contrafăcuţi. Luxottica Romania pune la dispoziţia consumatorilor date de contact speciale pentru transmiterea de informaţii şi rapoarte privind situaţiile de contrafacere de produse pe care le identifică în mediul online – site-uri care comercializează produse Ray-Ban contrafăcute sau care utilizează în mod abuziv sigla/imaginea mărcii Ray-Ban: info@hr.luxottica.com

Informaţii suplimentare privind regulile de participare la campanie sunt disponibile la partenerii autorizaţi Ray-Ban din România: Opticris, OPTIblu, Optiplaza, Plus Optic, Optica Express (cu magazine la nivel naţional), ONO Quality Sunglasses (București si Constanța) Orange Optic, Legend Optic, Focus Optic, Medical Optik, L’óptique Optică Medicală (Bucureşti), Optic Star, Ivet Optic (Constanţa), Onioptic (Craiova, Târgu Jiu), Optika 88 (Odorheiu Secuiesc), San Remo (Galaţi), Optica Tehnico-Medicale (Braşov), Opticon (Cluj Napoca), Belle Optique, Nippur Pharm (Sibiu), Vision Optix (Baia Mare), Optimoda, Opticlass, Eurooptik (Bacău), Optimoda (Focşani), Platinum Optik (Piatra Neamţ , Iaşi, Roman), Optimed (Buzău), Focus, OpticaVeszi (Arad), Interoptik Shops, Beta Optic (Timişoara), Dr. Lentila (www.drlentila.ro) şi pe site-urile partenerilor autorizaţi.

 

Despre Grupul Luxottica

www.ray-ban.com , Facebook.com/RayBan , Twitter.com/ray_ban, Instagram.com @rayban

Luxottica Group S.p.A.

Grupul Luxottica  este lider în domeniul ochelarilor de soare şi vedere premium, de lux şi sport, cu peste 7.000 de magazine în America de Nord, Asia-Pacific, China, Africa de Sud, America Latină şi Europa şi un portofoliu de mărci puternic şi diversificat. Brandurile deţinute includ Ray-Ban, cea mai renumită marcă de ochelari de soare din lume, Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples, Alain Mikli şi Arnette, iar printre mărcile sub licenţă se află Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Coach, Dolce &Gabbana, Donna Karan, Polo Ralph Lauren, Prada, Starck Eyes, Tiffany şi Versace. În plus faţă de reţeaua sa mondială de comerţ en-gros din care fac parte 130 de ţări, Grupul gestionează lanţuri de retail de top pe principalele pieţe, printre care LensCrafters, Pearle Vision şi ILORI în America de Nord, OPSM şi Laubman&Pank în Asia-Pacific, LensCrafters în China, GMO în America Latină şi Sunglass Hut la nivel mondial. Produsele Grupului sunt concepute şi fabricate în şase unităţi de producţie din Italia, două deţinute 100% în China, una în Brazilia şi una în Statele Unite specializată în ochelarii sport. În 2013 Luxottica Group a înregistrat vânzări de peste 7,3 miliarde de euro. Informaţii suplimentare despre Grup sunt disponibile pe  www.luxottica.com.

 

Pentru mai multe detalii despre acest comunicat de presă, vă rugăm să contactaţi: 

Clearpoint Communication Associates

Ramona Brad: Email-ramona.brad@clearpoint.ro, Tel: 021/3276530, Mobil: 0726/673732

Adriana Barbu: Email-adriana.barbu@clearpoint.ro, Tel: 021/3276266, Mobil: 0721/069194

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/clearpoint-communication-associates-srl/echipa-de-detectivi-ray-ban-never-hide-incepe-lupta-impotriva-produselor-contrafacute-in-romania-fanii-ray-ban-sunt-invitati-sa-i-se-alature