Ce client ti se potriveste?

BUCURESTI - 27 martie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Clientii...
-noi sau vechi,
-conservatori sau grabiti,
-interni sau externi,
-interesati de relatii sau de a castiga cu orice pret,
-increzatori sau sceptici,
-in criza sau in plina crestere,
-parteneri, clienti, pacienti sau oaspeti....

Toate „culorile” de clienti ti se pot potrivi daca stii sa vorbesti limbajul asteptarilor lor – trecute, prezente si mai ales viitoare.

COMPASS Training te invita sa descoperi cum sa mentii respectul si interesul clientilor tai fata de ceea ce oferi – ca organizatie, persoana, sau echipa - in 2 zile de training interactiv, pe 10 - 11 aprilie 2009.

Prin participarea la programul de training „Relatia cu clientul – Cai de succes” vei afla:
1.Cerintele concrete necesare pentru o mai buna perceptie a calitatii serviciilor in compania ta - 'Customer Service/Customer Care'
2.In cate feluri poti fi perceput de clientii tai si cum poti controla imaginea pe care vrei sa o transmiti Care sunt atuurile si punctele slabe in echipa/compania ta in privinta Customer Care
3.Ce nevoi, asteptari, dorinte – explicite si mai ales implicite au clientii tai
4.Cu ce tip de clienti realizezi acum cel mai inalt nivel de Customer Care
5.Cum poti creste nivelul de Customer Care cu alte tipuri de clienti
6.Dincolo de imagine – ce mici amanunte pot creste calitatea servirii („momentele adevarului”si „petele de cafea”)
7.Rezolvarea nemultumirilor clientilor - ce atitudine si comportamente te ajuta, cum sa te automotivezi, cum sa transformi o nemultumire intr-o recomandare
8.Cum poti folosi calitatea servirii ca element cheie in diferentierea fata de concurenta
9.In ce moduri poti masura gradul de satisfactie al clientilor tai
10.Cum sa folosesti comunicarea persuasiva pentru calmarea nemultumirilor
11.Customer service in interiorul organizatiei - cum il poti promova si ce castiga toate partile implicate

Succesul sesiunii de training este asigurat de:
•Experienta acumulata in urma zecilor de misiuni de consultanta, care ne permite adaptarea abordarilor occidentale la problemele specific romanesti.
•Metode de instruire care tintesc maximum de interactivitate si invatare experientiala:
- Prezentare interactiva
- impartasirea experientelor individuale ale participantilor,
- discutii de grup (libere si facilitate),
- brainstorming,
- exercitii din aria de activitate a participantilor,
- aplicatii in echipa,
- studii de caz.
Fiecare modul este insotit de discutii, exemplificari (unele video) si exercitii.

Trainer: Cristina Razor, MA

Valoarea investitiei este de 250 Euro+TVA/participant si include pachetul complet de servicii: prestatia trainerului, sala de training si echipamentele (video data projector, notebook, flipchart etc), suporturi de curs si certificate de participare, masa de pranz + refreshment (in fiecare din cele 2 zile).

Despre Compass Consulting SRL

Inscrierile se pot face pana vineri 3 aprilie 2009. Formularul de inscriere poate fi descarcat la adresa: www.compass.ro/Calendar
Va stam la dispozitie pentru orice informatii suplimentare!
Persoana de contact: Stefania Luca
Tel/Fax: 021/320.42.92; 0728/303 434
Email: training@compass.ro

office@compass.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/compass-consulting-srl/ce-client-ti-se-potriveste