Managementul motivatiei

BUCURESTI - 30 martie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

Studiile demonstrează că doar 25% dintre angajaţi îşi folosesc pe deplin potenţialul. Un asemenea nivel de performanţă poate să asigure succesul companiei sau echipei dvs. în competiţia acerbă din prezent?
Aceleaşi studii arată că managerii alocă 67% din propriul timp eforturilor chinuitoare de a-şi motiva subalternii, rezolvării problemelor ridicate de aceştia şi jonglării cu termenele şi obiectivele. Ca să cităm pe unul dintre participanţii la seminariile noastre: „Ar fi perfect dacă aş putea găsi pe altcineva care să aibă grijă de echipa mea!”

Managementul motivatiei

Impactul nivelului ridicat de motivare din cadrul echipei este unul dintre factorii principali ai succesului companiei. Dincolo de uşurarea cooperării şi asigurarea unui mediu plăcut, în care comunicarea se produce natural şi eficient, motivarea angajaţilor are un efect semnificativ asupra profitabilităţii generale a firmei. De asemenea, conduce la reducerea costurilor legate de fluctuaţia de personal şi permite apariţia inovaţiei, ca rezultat al implicării reale a angajaţilor în dezvoltarea companiei.
Pentru ca toate acestea să se întâmple, managerii trebuie să cunoască atât strategiile care permit atingerea unui nivel adecvat de motivare a angajaţilor, cât şi să dispună de abilităţile de lucru cu oamenii care să susţină implementarea acestora.
În acest scop, Competent Consulting - liderul trainingurilor NLP de clasă business - organizează seminarul „Managementul motivaţional”, pe data de 8 şi 9 aprilie 2006 la U Business Center Bucureşti. Daniel Bichiş, trainerul certificat de SNLP şi IANLP care va conduce seminarul, precizează: „Am primit tot mai des semnale legate de importanţa deosebită a acestui subiect pentru managerii români. Extrem de mulţi sunt cei care vor:
• să-şi determine echipa să lucreze alături de ei, nu doar pentru ei,
• să devină capabili să gestioneze adecvat atmosfera din cadrul echipei,
• să cunoască cu exactitate diferitele tipuri de motivare şi modul în care se determină sensibilitatea fiecărui anagajat faţă de acestea,
• să descopere modul în care produc ei înşişi efecte nedorite în cadrul echipei,
• să beneficieze din plin de efectele majore ale motivării angajaţilor asupra performanţelor şi productivităţii companiei.”
Obiectivul acestui training este să ofere soluţii reale pentru problemele reale cu care vă confruntaţi zi de zi. De aceea, va avea structura unui workshop experienţial şi interactiv, centrat pe studii de caz. „Feedbackul primit de la participanţii la seminariile noastre”, afirmă Mariana Bichiş, Event Manager la Competent Consulting, „ne confirmă faptul că această abordare este cea care permite obţinerea de rezultate semnificativ mai bune, comparativ cu prea des folositele seminarii motivaţionale. Pentru noi este extrem de important ca delegaţii să poată aplica imediat tehnicile învăţate şi să-şi poată dezvolta în continuare abilităţile câştigate. Extrem de apreciat este faptul că după succinta prezentare a jaloanelor teoretice, delegaţii sunt invitaţi să-şi stabilească strategii reale folosind studii de caz provenind din propriile lor echipe.”
La sfîrşitul celor două zile de training, participanţii vor fi capabili să producă şi să susţină schimbări majore ale atitudinii angajaţilor şi ale performanţelor lor profesionale prin:
• evaluarea nivelului de motivare din cadrul organizaţiei şi utilizarea sa pentru creşterea implicării angajaţilor,
• descoperirea propriilor comportamente care pot conduce la demotivarea echipei,
• înţelegerea diferitelor stiluri de comunicare, a calităţilor şi defectelor acestora,
• utilizarea de tehnici de interacţiune cu oamenii care transmit încredere şi siguranţă,
• crearea unui climat plăcut, dinamic şi energizat, care să susţină performanţele profesionale,
• multiplicarea modalităţilor de motivare şi recompensare a angajaţilor, astfel încât să se asigure menţinerea pe termen lung a eficienţei şi rezultatelor.
Sala Jad de la U Business Center asigură o combinaţie unică de confort, eleganţă şi funcţionalitate, perfect armonizată cu atmosfera şi modul de desfăşurare al acestui seminar. Este mediul ideal pentru ca:
• managerii debutanţi şi cei experimentaţi,
• managerii de proiect,
• profesioniştii din departamentele de Resurse Umane (HR)
să treacă la o nouă etapă a activităţii lor profesionale, cea în care lucrurile parcă „merg de la sine” şi rezultatele se ţin lanţ, pentru că atmosfera din cadrul echipei şi motivarea colaboratorilor s-au transformat dintr-un efort sisific în rezultatul natural al comunicării cu ceilalţi. Or, ce altceva şi-ar putea dori un manager eficient?

Despre COMPETENT CONSULTING SRL

Profilul trainerului
Daniel Bichiş este Success Coach. A devenit trainer NLP în anul 2000, studiind acest domeniu în Elveţia (la NLP Institut Zürich, cu Ronald Amsler) şi SUA (la First Institute of NLP, San Francisco, cu Richard Bandler, co-creator al NLP, şi John La Valle, preşedintele SNLP). Are 15 ani de experienţă în consilierea individuală, de cuplu şi de grup.
Profilul companiei
Competent Consulting oferă consultanţă şi training în domeniul dezvoltării personale şi organizaţionale, folosind cele mai noi descoperiri din NLP şi inteligenţa emoţională pentru a asigura clienţilor săi avantaje asupra competitorilor şi obţinerea de efecte economice notabile prin investiţii minime.
Competent Consulting
Mariana Bichiş – Event Manager,
tel. (021)-688-7548, 0726-801-881, 0788-294-801
contact@competent.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/competent-consulting/managementul-motivatiei