-
BUCURESTI - 3 martie 2009
Compania DIGITAL PRINT SOLUTIONS, importator si distribuitor exclusiv al Digital Information in Europa Centrala si de Est, vine in sprijinul tipografiilor din Romania cu solutii de management al culorii pentru masinile de tipar offset.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 3 martie 2009
SportKlub a înregistrat săptămâna trecută cea mai mare creştere de audienţă din acest an, conform cifrelor furnizate de Gfk România.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 3 martie 2009
Primavara vine, an de an, cu zambetul primului ghiocel, cu imbratisarea calda a razelor de soare, cu bucuria de a iubi si de a fi iubit. Laboratoarele Fares Bio Vital, lider pe piata ceaiurilor din Romania, si-au facut deja un obicei din a ne intampina mereu cu noi surprize si… cu propriile lor declaratii de dragoste, fiind unul dintre putinele branduri ce au relatie cu adevarat speciala cu consumatorii, respectandu-i si bucurandu-i cu produse de calitate care mai de care mai pe gustul lor. Anul acesta ne rasfata cu un nou ceai, “Sarbatoare de Primavara - Martisor”. Cu o compozitie gandita special, 100% natural, acest ceai, realizat in editie limitata, vine sa ne incante cu gustul lui vesel si luminos, ca o adevarata declaratie de dragoste.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 3 martie 2009
Cu o experienta de 6 ani in publishing si cu 4 ani in customer publishing, TheRECP – Reference Consumer & Customer Publishing - lanseaza impreuna cu Importatorul Volkswagen, Porsche Romania primul ziar de brand din Romania, un produs de calitate si eficient la costuri reduse!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 3 martie 2009
Unilever desfăşoară în perioada 03 februarie – 19 martie o campanie indoor de amploare în 19 oraşe din România şi Bulgaria prin intermediul Brand Management, compania cu cea mai mare experienţă pe piaţa de specialitate.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 3 martie 2009
AdBreak, evenimentul de traditie al industriei de publicitate, se relanseaza pe 4 martie, ora 19:30, in Music Club.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 2 martie 2009
Cifra de afaceri a agenţiei de comunicare Babel Communications a crescut cu 29% în 2008, faţă de 2007, ajungând la o valoare de 6.3 milioane euro.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 2 martie 2009
BiG Media Relatii Publice organizeaza in perioada 21-22 martie 2009 un nou curs de Planificare si organizare a evenimentelor. Cursul se adreseaza persoanelor care doresc sa lucreze in domeniul relatiilor publice ca event planner sau sunt interesate de organizarea unui eveniment de marketing in cadrul companiei.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 2 martie 2009
Incepand cu data de 31.03.2009, Quark nu va mai oferi suport tehnic GRATUIT pentru QuarkXPress 6. Dupa lansarea QuarkXPress 8, Quark a continuat sa ofere suport pentru versiunea 6 pentru o perioada limitata de timp, pentru a permite clientilor sa afle informatii despre ultima versiune si sa faca upgrade catre aceasta.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 februarie 2009
Cea de-a treia editie a evenimentului Digital Marketing Forum, primul si cel mai important eveniment dedicat comunicarii in new media, s-a bucurat de participarea a peste 300 de persoane pe parcursul celor doua zile de desfasurare. Evenimentul a avut loc la Howard Johnson Grand Plaza Hotel in perioada 26 – 27 februarie si a fost organizat de Evensys in parteneriat cu agentiile OgilvyInteractive si MEC Interaction. Sponsorii evenimentului au fost Voxline, Thinkdigital si Netopia.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 februarie 2009
In weekendul acesta, Music Channel iti aduce la “Tu faci weekendul” cei mai tari DJ ai momentului: Morris, Deepside DJ si Nick Kamarera povestesc cum e gustul succesului sambata si duminica, de la ora 14.00 si de la ora 20.00. Iar vineri, de la ora 14.00, ti-am pregatit un preview pentru ceea ce va urma in weekend.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 februarie 2009
Pasionat de fotbal ? Sau tenis ? Nu are importanta …
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 februarie 2009
S-a relansat magazinul www.tarafashion.ro
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 februarie 2009
Lansat in primavara lui 2007, Kanal D intra pe piata romaneasca cu un suflu proaspat, vedete noi, emisiuni de succes, seriale cu priza la public si filme de gala, rasturnand in scurt timp topul televiziunilor din Romania. Kanal D, postul de televiziune cu cea mai dinamica crestere in 2008, conform statisticilor, a ajuns la sfarsitul celor doi ani de existenta pe locul patru in preferintelor telespectatorilor, si a debutat in anul 2009 pe pozitia a 3-a in top. (conform datelor GFK).
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 februarie 2009
SPM Indoor Division operează în exclusivitate, de la începutul acestui an, în Vitantis Bucureşti şi noi locaţii din ţară: Promenada Mall din Sibiu, Brăila, Bacău şi Focşani şi Suceava Shopping City.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 februarie 2009
Sentimente.ro te invita sa evadezi din cotidian si sa participi la un eveniment de networking interactiv, intr-o atmosfera relaxata... un mic-dejun prelungit la Hotel Radisson SAS, sambata, 28 februarie, ora 10.15.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 februarie 2009
Daca iti place iarna, insa ti-e frica sa nu racesti si sa te chinuie mereu durerea de gat, Hexoral iti vine acum in ajutor. Este nevoie doar de 2 secunde de pulverizare dimineata si seara pentru ca hexetidina continuta de spray-ul Hexoral sa iti protejeze gatul timp de 12 ore.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 februarie 2009
ComunicateVideo reprezinta cel mai nou instrument de comunicare media. Serviciul este destinat celor ce vor sa completeze informatia scrisa cu elemente audio-video relevante.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 februarie 2009
SISTER isi respecta sloganul, “More to Give” si semneaza o campanie pentru OTTER, cu o puternica tenta sociala. Astfel, SISTER imbina componenta de business a agentiei cu misiunea sociala pe care si-a asumat-o inca de la aparitia pe piata.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 februarie 2009
Agentia ACTIV AD Communication promoveaza de Dragobete iubirea tinereasca, pentru cei cu simt al umorului si spirit inteligent de gluma.
Astfel agentia a lucrat cu mult entuziasm la o campanie care sustine tocmai acest credo: iubirea autentic romaneasca. Si cine altcineva o putea initia decat un brand autentic romanesc? Asa s-a nascut campania “De Dragobete Iubeste ROManeste”.
comunicatul de presa