End of season: Produsele pentru plaja Cosmetic Plant primite cu bratele deschise

Cluj-Napoca - 1 octombrie 2008

Comunicat tip General in Sanatate

Schimbarile de design, cadourile instant si ambalajele inovatoare aduse de Cosmetic Plant in prim plan anul acesta au avut un efect vizibil in ceea ce priveste vanzarile. Astfel, volumul vanzarilor a crescut semnifiativ, cresterea acestora doar pe litoral fiind de cca. 32 % comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Printre produsele Cosmetic Plant cel mai bine vandute anul acesta se numara uleiul si emulsia spray Oliv cu factor de protectie solara 10, emulsiile “Kids Formula” cu factor 40 si 30, lotiunea si emulsia dupa plaja.

End of season: Produsele pentru plaja Cosmetic Plant primite cu bratele deschise

Susana Laszlo, director comercial la Cosmetic Plant, e de parere ca “romanii au devenit din ce in ce mai bine informati asupra riscului expunerii neprotejate la soare si astfel au inceput sa caute produse cu factori de protectie solara adecvati tipului lor de piele.”

S-a venit in intampinarea acestor nevoi printr-o oferta variata de produse de protectie solara. Astfel, pentru protectia pielii celor mici in timpul sezonului estival au fost puse in vanzare emulsii de plaja “Kids Formula” rezistente la apa, cu factori mari de protectie: 30 si 40. Parintii, dar mai ales copiii, s-au putut bucura, pe langa designul vesel al flacoanelor, si de cate un flacon cu baloane de sapun la fiecare emulsie “Kids Formula” achizitionata.

“Am observat o tendinta a consumatorilor inspre designuri noi si practice” a mai declarat Susana Laszlo. “Astfel, in gama Oliv, pe langa uleiul de plaja spray, am introdus si o emulsie spray cu atomizor, aceste doua produse situandu-se in topul vanzarilor.”

De asemenea au fost prezente pe piata emulsiile cu factori 15 si 26 in noile ambalaje de 250 ml, dar si emulsiile rezistente la apa “Sunscreen Milk” (factori 12 si 20) si lotiunea si emulsia dupa plaja cu extract de calendula si millefolium. Gama de plaja Oliv a oferit in continuare si emulsia cu factor 18 si uleiul cu factor 5.

Pe langa clasicele filtre de protectie folosite in produsele de plaja, Cosmetic Plant foloseste extracte naturale care contin filtre proprii de protectie impotriva razelor ultraviolete. Uleiul de morcov bogat in carotenoide accelereaza bronzarea, uleiul de masline este emolient, iar vitamina E neutralizeaza radicalii liberi responsabili de imbatranirea prematura a epidermei. Emolient, nutritiv şi regenerator, uleiul de catina are si proprietatea de a absorbi radiatiile ultraviolete cauzatoare de eriteme şi fotosensibilizare, intensificand astfel efectul filtrelor UV.

Despre Cosmetic Plant

Cosmetic Plant este unul dintre producătorii majori de produse cosmetice din România. Fondată in 1991 cu capital privat autohton la Cluj-Napoca, compania a primit certificarea ISO 9001-2000 in 2004, fapt ce atestă grija pentru calitatea produselor sale. Extractele naturale din gălbenele, muşeţel, salvia, cătină, ceai verde, aloe vera şi măceşe stau la baza produselor comercializate. Inspirată de natură, atentă la calitate şi plină de tenacitate şi hotărâre, Cosmetic Plant va sta mereu alături de clientele sale şi de îngrijirea frumuseţii acestora!
Pentru orice intrebari, va sta la dispozitie Ina Rachita, asistent marketing Cosmetic Plant:
400441 Cluj-Napoca, str. Ariesului nr. 25
Tel: 40-264-414.819, 449.259
www.cosmeticplant.com

ina.rachita@cosmeticplant.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/cosmetic-plant/end-of-season-produsele-pentru-plaja-cosmetic-plant-primite-cu-bratele-deschise