Campania digitala a anvelopelor de iarna, semnata de Craft Interactive

BUCURESTI - 9 februarie 2016

Comunicat tip General in Auto, Afaceri, Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Internet

In iarna 2015 Craft Interactive a gandit, implementat si gestionat o campanie nationala pentru multinationala Euromaster - companie din grupul Michelin, unul dintre principalii jucatori din piata de anvelope la nivel global.

Craft Interactive

Craft Interactive

 Sa vinzi anvelope de iarna cu un slogan de genul “Iarna aceasta incepe de la 7°C” in mijlocul dezbaterii pe subiectul incalzirii globale si intr-o iarna care a inceput de fapt la mijlocul lui Ianuarie a fost cu atat mai interesant. 

Cristian Mogodici

Situatia

Euromaster a invitat agentii pentru gestionarea campaniei de iarna cu scopul de a genera lead-uri pentru vanzarea anvelopelor, alegand agentia Craft Interactive care a propus mediul digital pentru implementarea strategiei propuse.

 

Motivele

Euromaster nu e doar un simplu vanzator de anvelope ci un jucator la nivel national intr-un sistem complex de tip service de anvelope si revizii auto, pe baza de programari, oferind servicii cu valoare adaugata. Asadar experienta consumatorilor cu brandul a trebuit sa fie inteligenta si unitara de la primul click pana la confirmarea programarii intr-unul din cele 25 de centre de service din Romania integrate in campanie.

 

Solutia

“Iarna aceasta incepe de la 7°C” a fost conceptul explicat, care pe langa generarea lead-urilor a venit si cu iz de educare, mitul montarii anvelopelor la o anumita data calendaristica sau la prima ninsoare - inca exista in constiinta sociala. Craft Interactive a construit pentru Euromaster o paltforma online prin care consumatorii au solicitat extrem de rapid programare pentru montarea anvelopelor de iarna cu dimensiunile specifice ale autoturismului detinut, de pe telefoanele mobile, tablete sau laptop-uri, iar prin geolocalizare au fost programati in service-ul cel mai apropiat de ei.

Conform recomandarilor producatorilor, anvelopele de iarna se monteaza cand temperatura exterioara coboara sub 7 grade Celsius, indiferent daca a nins sau nu. Frica de accidente, amenda de la politia rutiera sau aglomeratia produsa la cozile formate in service-uri au fost cele 3 motive de cumparare, comunicate in toate mediile in care campania Euromaster a fost prezenta.

Rezultate

Campania a inceput ‘inainte sa inceapa´ prin articole produse in site-urile de specialitate, nascand ‘buzz-ul’ dorit, iar din 15 Octombrie pana in 15 Decembrie 2015 cu brandul Euromaster au interactionat in mediul social peste 1.690.000 de oameni, 2500 de cautari obtinute din Google au deservit scopul campaniei, peste 1.877.000 de afisari pe display advertsing in cele mai accesate site-uri din Romania sustinand brand awareness-ul companiei, 1500 de mailuri trimise prin newslettere inteligente, 208.000 vizite segmentate atent dupa profile psihologice au fost aduse pe LandingPage-ul Euromaster, generand o rata de conversie a campaniei de 6.42%.

Declaratii

“Sa vinzi anvelope de iarna cu un slogan de genul “Iarna aceasta incepe de la 7°C” in mijlocul dezbaterii pe subiectul incalzirii globale si intr-o iarna care a inceput de fapt la mijlocul lui Ianuarie  a fost cu atat mai interesant. In plus am fost placut uimit sa observ engagementul consumatorilor cu ad-urile campaniei unde incepeau sa comenteze pe tema legislatiei rutiere, a incalzirii globale, a comportamentului politiei rutiere si pe multe alte teme de parca era un talk show TV la o ora de maxima audienta. Mi-a placut deasemenea sa lucrez cu partenerii de la Euromaster unde am gasit oameni de mare calitate si profesionalism. Cu siguranta Euromaster va aduce surprize placute soferilor in sezonul de iarna urmator.”  Cristian Mogodici (Project Manager - Craft Interactive)

“Am avut nevoie de o promotie care sa vanda catre persoanele fizice, anvelopele aflate in oferta locala a sucursalelor Euromaster, in conditiile in care, in timpul sezonului, este o inflatie de mesaje promotionale dedicate acestor produse. Pentru derularea cu succes a proiectului, am fost pusi in situatia de a raspunde la 2 provocari:

Gestionarea unui dialog in timp real cu consumatoriiComunicarea preturilor adaptate nevoilor locale. In unele situatii, acelasi produs a avut preturi diferite in functie de orasul in care se cerea cotatia de pret.

Multumesc oamenilor din echipa Craft pentru munca de calitate. Au raspuns tuturor cererilor noastre si, adesea, am invatat de la ei.” Mihai Pogorevici (Marketing Director - Euromaster)

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/craft-interactive-srl/campania-digitala-a-anvelopelor-de-iarna-semnata-de-craft-interactive