Performanță în stomatologie și în Marketing Online

BUCURESTI - 23 ianuarie 2018

Comunicat tip General in Afaceri, Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Sanatate, Internet

Crystal Dental Clinic crește nivelul stomatologiei de peste 17 ani, e una dintre cele mai dinamice clinici dentare din București, 10 cabinete dotate cu echipamente stomatologice ‘state of art’, o echipă de peste 20 de specialiști și o dorință constantă de a face performanță.

Crystal Dental Clinic & Craft Interactive

Crystal Dental Clinic & Craft Interactive

 Parteneriatul cu Craft Interactive a venit la momentul oportun și astfel, strategia gândită îndrăzneț și adaptată profilului clienților clinicii a devenit eficientă și ne-a asigurat prezența pe mai multe canale de comunicare.  

Sorina Blaj (Crystal Dental Clinic)

Provocarea 2017

Construirea unui mix de marketing online integrat, pentru generarea de programări în clinică și pentru amplificarea brand awareness-ului.

Am pornit

În Martie 2017 în urma unui audit, implementând strategia de marketing digital. Preluasem atunci un site cu 2000 de vizitatori, iar în Aprilie, după ce activasem canalul Search Engine Marketing, dublasem traficul și implicit cererile de programări online.

A urmat apoi

Extinderea colaborării, integrând soluția Craft Email Marketing în procesele de comunicare ale clinicii cu clienții. În Iunie preluam comunicarea în rețele sociale, mixând planurile lunare editoriale cu bugetul de advertising, accelerând creșterea programărilor și a awareness-ului online.

Promisiunea brand-ului

A fost susținută prin content marketing, publicând constant clipuri video și articole educaționale în domeniul stomatologic, campanii de blogeri pentru vizibilitatea mărită în sfera influencerilor și în motoarele de căutare. Apoi am început construcția unui model de performance marketing, cu o echipă implicată în toate activitățile de marketing, optimizând constant comunicarea online și campaniile gestionate.

În Iulie 2017

Eram deja o echipă dedicată clinicii, formată din Crystal Dental Clinic, Craft Interactive și sprijinul Vismark, moment în care am început să gândim Business Inteligence, corelând audiențele brand-ului cu datele obținute de mixul de online, rezultatele financiare și comunicarea internă.

Apoi am dus lucrurile și mai departe

Descoperind greutăți în schimbul fișierelor și informațiilor de la distanță și o clară nevoie de optimizare a proceselor. Am construit un workflow personalizat cu Cloud și soluție de Task Management, prin care schimbăm ușor de la distanță livrabilele produse necesare întregului mix de marketing digital, astfel am eficientizat procesele interne de marketing.

În fiecare lună

Activăm promoții planificate, cu mesaje distribuite în întregul mix de comunicare: de la campanii Youtube, Facebook cu Instagram, board-uri offline stradale și în clinică, SMS-uri pe telefoane mobile și până la campanii de remarketing personalizate în Google Adwords și automatizare în Email Marketing, pentru clienții noi veniți la Crystal Dental Clinic.

Datele au devenit mai valoroase decât aurul

Și am început să le integrăm, legând sistemul CRM de site și platforma de Email Marketing, astfel am finalizat împreună construcția experienței brandului, multilateral accesibilă celor care intră în lumea Crystal Dental Clinic.

Acum

Ne concentrăm mai mult înțelegând dorințele și comportamentul pacienților, și mai puțin pe platforme sau procese. Știm care abonați la newsletter au aparate dentare sau implanturi, de exemplu… afișăm mesaje personalizate audiențelor care văd clipuri video sau care interacționează cu paginile din Social Media, personalizăm și anunțurile în căutările lor pe Google Search, pe lângă bannerele din rețeaua de Display în campanii de remarketing.

La final de an

Crystal Dental Clinic sărbătorea 17 ani de performanță în stomatologie, iar noi ne bucuram că am fost părtași la atingerea obiectivelor de marketing, care depășeau la final de an peste 1200 de clienți, plus numărul dorit de abonamente în clinică.

În 2017

Am obținut o rată de conversie de 2.28%, peste 150.000 de oameni au vizitat site-ul formând o audiență premium de tip top spenders (mai multe femei cu vârste între 25-40 de ani). Din campanii Google Adwords am numărat peste 5.9 mil de afișări, mai mult de 290 de cereri online de programări și peste 360 de telefoane obținute. În Social Media peste 1.5 milioane de oameni au văzut brandul cu engagement de 15%, iar la finalul anului depășeam 22.000 de fani pe Facebook și clinica primește o notă de evaluare de 4.9 (din 5).

CITEȘTE MAI MULT

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/craft-interactive-srl/performanta-in-stomatologie-si-in-marketing-online