FOREO – cel mai vizualizat brand de skincare pe TikTok

BUCURESTI - 31 mai 2021

Comunicat tip Produse / Servicii in Retail

Brand-ul suedez FOREO specializat in tehnologia frumusetii pielii isi consolideaza pozitia Nr 1 ca fiind cel mai “HOT” instrument de ingrijire al pielii de pe planeta.

FOREO

FOREO

Cu 2 miliarde de descarcari si ajungand la 689 de milioane de utilizatori aparent peste noapte, TikTok este reteaua de social media cu cea mai rapida crestere vreodata. Utilizatorii aplicatiei se ghideaza dupa influencers care sunt deja reprezentativi pe TikTok. Acesti “skinthusiasts” urmaresc influencers favoriti pentru a fi la curent cu tot ce apare nou in materie de skincare. Utilizatorii care fac parte din generatia Millennials sunt pasionati de tot ce inseamna tehnologie si inovatie, stiind intr-adevar ceea ce isi doresc, in acest moment isi doresc - FOREO, propulsand brandul suedez pe locul 1 global in topul produselor de skincare, datorita numarului urias 160,200,000 de vizualizari pe TikTok.

 

Fondat de vizionarul Filip Sedic, FOREO a recreat si remodelat peisajul industriei in materie de frumusete in ultimii 8 ani. Acest brand premium este bine cunoscut datorita celor trei “eroi”: LUNA 3, UFO 2 si BEAR, dispozitive portabile dragute, dar foarte puternice, care impacheteaza un regim serios, oferind o gama completa de ingrijire in doar 6 minute. Cel mai cunoscut produs LUNA 3, cu cea mai moale si antibacteriana perie de silicon din lume, ofera o curatare profunda, dar delicata, asigurandu-va ca bariera pielii ramane sanatoasa si intacta. Combinat cu UFO 2, un desavarsit premiat campion facial, și cu BEAR, dispozitivul de tonifiere faciala cu microcurent, pielea ta devine tanara si stralucitoare in cateva minute.

 

FOREO a creat o serie de produse inovatoare care nu numai ca au revolutionat lumea frumusetii, dar au propulsat insasi categoria beauty-tech-ului la un alt nivel. Chiar numele FOREO devine un sinonim pentru un „instrument de ingrijire a pielii” – asta spune multe. Ceea ce stiam pentru o vreme este acum confirmat si sustinut de 160.200.000 de vizualizari pe TikTok la nivel global.

 

 

Cele mai recente cercetari ale companiei arata ca produsele FOREO functioneaza in continuare fara cusur chiar si dupa 8 ani de utilizare si totodata arata la fel de frumoase si curate ca cele noi, avand o durata de viata a bateriei uimitoare. Astfel, aceste instrumente inteligente de tehnologie a pielii va vor economisi nu doar timp, ci si bani, deoarece aceasta investitie pe termen lung este una profitabila in bunastarea ta, iar vizitele lunare costisitoare la spa si clinici vor deveni un subiect de domeniul trecutului.

 

FOREO a combinat stiinta si natura pentru a reproduce experiente profesionale uimitoare de ingrijire a pielii si pentru a plasa viitorul tehnologiei in materie de frumusete in propriile maini, chiar din confortul casei tale. Simplu de utilizat, aceste produse de skin-tech transforma rutina de ingrijire a pielii intr-un proces de ingrijirea de sine, oferindu-ti un moment de atentie si creand o experienta imersiva de 360 de minute, oferind in acelasi timp rezultate premium si asigurandu-te ca te vei bucura de proces. Scopul FOREO a fost pur si simplu sa faca o diferenta vizibila in viata de zi cu zi a oamenilor, cu o inovatie reala, mai degraba decat pur si simplu urmarind orice hype si astfel s-a nascut propriul nostru TESLA.”, explica Trupcevic.

 

El concluzioneaza: „Destul de interesant, FOREO beneficiaza de fapt de toate caracteristici clasate in „cele mai vizionate instrumente de ingrijire a pielii din lista TikTok” si le impacheteaza in trei dispozitive super dragute, dar puternice, compacte in design si de neegalat in tehnologia, calitatea si durabilitatea lor inovatoare, care iti ofera un tratament complet, personalizat in doar cateva minute, facand din FOREO un campion absolut de ingrijire a pielii, care te va pune la volanul celei mai electrizante experiențe de ingrijire a pielii simtite vreodata ! ”

 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/creative-market/foreo-cel-mai-vizualizat-brand-de-skincare-pe-tiktok