Banner outdoor sau forex? Ce metodă de print outdoor are mai multă vizibilitate

BUCURESTI - 17 mai 2017

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Banci / Asigurari, Media / Publicitate

Biroul Român de Audit Transmedia și-a propus să urmărească, în cadrul unui studiu derulat până în toamna anului viitor, audiența a peste 10.000 de panouri print outdoor din București și din alte zece orașe din țară

print outdoor

print outdoor

 Fără doar și poate, print outdoor a rămas cea mai accesibilă metodă de promovare a firmelor în mediul exterior. Acesta are multiple întrebuințări, de la banner outdoor și forex până la mesh-uri folosite pentru a masca fațadele clădirilor în timpul construcțiilor. 

Dragoș Vlădilă, administrator Sedra Advertising

Specialiștii în Marketing încearcă, în această perioadă, să descopere ce impact mai au pentru promovare modalitățile de print outdoor. Cele mai folosite metode de panotaj stradal sunt banner outdoor și print forex.

Fără doar și poate, print outdoor a rămas cea mai accesibilă metodă de promovare a firmelor în mediul exterior. Acesta are multiple întrebuințări, de la banner outdoor și forex până la mesh-uri folosite pentru a masca fațadele clădirilor în timpul construcțiilor.

Banner outdoor pentru impact vizual ridicat

Un factor important care determină vizibilitatea unui print outdoor este ca acesta să fie amplasat în locuri strategice. Astfel, locurile ideale de montare a acestor produse sunt spațiile aglomerate, cu trafic și flux mare de persoane. Banner outdoor va fi observat cu ușurință și va atrage cu siguranță noi clienți. 

Nu exagerăm dacă spunem că banner outdoor reprezintă, de departe, cel mai utilizat element de publicitate pentru exterior. Este ușor de manevrat și creează un impact vizual ridicat. Mai mult, materialul pe care este imprimat face din banner outdoor un produs impermeabil, rezistent la zgârieturi și la raze UV, decolorare și intemperii.

Print forex – culori bogate, rezistență și durabilitate

Forex este un produs compus din două folii subțiri din plastic și un strat de spumă tare care formează baza pentru un print outdoor calitativ. Deși poate trece drept un produs robust, print forex cu baza de spumă este extrem de ușor. Acest lucru permite fixarea lui rapidă pe orice suprafață. Când alegi să imprimi pe forex, ai parte garantat de culori intense. Acest lucru înseamnă că detaliile graficii nu se vor pierde și că nu vor exista zone pixelate.

Așadar, orice metodă de promovare bazată pe print outdoor ai alege, poți fi sigur că te vei bucura de vizibilitatea mesajului și de calitatea desăvârșită a materialului expus. Iar răspunsul la întrebarea dacă mai sunt sau nu la modă aceste metode va veni de la sine, la pachet cu noii clienți și parteneri de afaceri.

Pentru a descoperi și alte modalități de print outdoor, te invităm pe site-ul nostru, http://banner-rollup.ro/, cu un design modern și foarte ușor de parcurs. Dacă ai întrebări sau nelămuriri, ne poți contacta pe e-mail: comenzi@sedra.ro, sau la numărul de telefon: 0720.196.139.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/cube-media-solutions/banner-outdoor-sau-forex-ce-metoda-de-print-outdoor-are-mai-multa-vizibilitate