Retailerul italian de imbracaminte pentru copii Cycleband se retrage din Romania

BUCURESTI - 21 iulie 2015

Comunicat tip General in Afaceri

La numai 1 an de la intrarea pe piata romaneasca, retailerul italian de imbracaminte pentru copii Cycleband a decis rezilierea unilaterala a contractului de master franchize si inchiderea fortata celor 5 magazinelor din Romania, care funcţionau în regim de franciză, invocand rezultatele slabe obtinute.

La numai 1 an de la intrarea pe piata romaneasca, retailerul italian de imbracaminte pentru copii Cycleband a decis in luna martie, unilateral si irevocabil, rezilierea contractului de master franchize si inchiderea fortata celor 5 magazinelor din Romania, care funcţionau în regim de franciză, invocand rezultatele slabe obtinute. Brandul Cycleband nu a reusit penetrarea pietei romanesti, în contextul condiţiilor foarte competitive de pe piaţă si a lipsei de suport a proprietarului italian al brandului, care nu a inteles piata romaneasca.

Dupa o investitie cu capital privat de peste 300.000 euro in deschiderea celor 5 magazine Cycleband, firma locala care opera franciza Cycleband a înregistrat in 2014 o cifra de afaceri de 850.000 ron si o pierdere contabilă de 766.000 ron, iar în urma închiderii fortate a celor 5 magazine au decurs si penalizari uriase generate  de inchiderea anticipata a contractelor de inchiriere (incheiate pe o perioada de 5 ani) cu centrele comerciale, generand pierderi semnificative de ambele parti.

Datorita nerespectarii contractului in derulare si a obligatiilor asumate, compania romaneasca a deschis procedurile privind cererea de intrare in insolventa, nereusind sa gaseasca alte posibilitati de reorganizare, dar si un process comercial impotriva firmei italiene, pentru recuperarea pierderilor si prejudiciilor cauzate.

Magazine Cycleband din România au funcţionat în centrele comerciale Bucureşti Mall, Promenada, Centrul Comercial Orhideea, Ploiesti Shopping City si Atrium Arad.

Taguri: cycleband