2011 – Anul florariilor online

BUCURESTI - 8 martie 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Banci / Asigurari, Monden / Lifestyle, Media / Publicitate

Daca perioada 2005 – 2008 a fost prolifica pentru magazinele online cu specific IT, se pare ca anul acesta florariile online castiga tot mai mult teren. In prima perioada a acestui an, tot mai multi romani au apelat la serviciile acestor magazine pentru a darui un zambet celor dragi.

Sarbatori precum Valentine’s, Dragobete, 1 si 8 Martie au adus magazinelor online de flori si buchete cu pana la 500% mai multe vanzari decat in aceeasi perioada a anului trecut, facand specialistii sa previzioneze anul 2011 ca fiind al florariilor online.

2011 – Anul florariilor online

Lansata in iunie 2010 de catre Mugur Cosmin Frunzetti, antreprenor cunoscut in e-commerce pentru MarketOnline.ro, www.floria.ro a avut 9 luni de evolutie excelenta. Dupa numai 3 luni de la lansare, Floria primea in septembrie 2011 titlul de “Floraria online a anului 2010” in cadrul Galelor Premiilor e-Commerce. Se pare ca nu doar expertii mediului online, dar si clientii au apreciat noua florarie online.

 

Preturile accesibile, livrarea prompta, buchetele frumoase si variate au facut ca, dupa numai 9 luni, Floria sa egaleze si poate sa depaseasca cifra de afaceri a concurentilor cu vechime, precum 123flori.ro si floridelux.ro. Daca in decembrie 2010 Floria a livrat aproximativ 500 de comenzi, in valoare de 10.000 de euro, in lunile ianuarie si februarie peste 5.000 de clienti au transmis un zambet si printr-un buchet de flori de la Floria, vanzarile depasind 50.000 de euro pe luna.

 

Astazi, 8 martie, s-au livrat peste 600 de comenzi, adica aproape 13.000 de euro intr-o singura zi! “Ne-am mobilizat toate resursele pentru 8 Martie. Am avut de 3 ori mai multi soferi, de 2 ori mai multi operatori si am lucrat din 7 dimineata pana pe 8 seara non-stop, inclusiv noaptea de 7 spre 8, pentru a reusi sa livram toate buchetele. Si totusi am fost obligati sa nu mai preluam astazi comenzi cu livrare in aceeasi zi, pur si simplu nu mai aveam cum sa le livram. Obiectivul nostru pricipal este multumirea clientilor prin servicii excelente, am facut si greseli este drept – dar am cautat si cautam de fiecare data sa remediem cat mai corect si complet orice greseala” declara Sorina Vana, manager de relatii clienti Floria.

 

Planurile Floria nu se opresc insa aici “Dupa ce ne linistim un pic, urmeaza o noua suprize placuta pentru clientii Floria: Maine vom lansa official aplicatia de Facebook a Floria.ro; un proiect plecat de la sugestiile clientilor care ne sugerau un fel de reminder cand au de trimis flori, ca sa nu fie prinsi in sau intarziere. Aplicatia Floria este disponibila pentru toti cei 1.000.000 de utilizatori FaceBook din Romania (dupa unele surse poate chiar mai multi) la adresa http://apps.facebook.com/floria-birthday/ si anunta din timp contactele ce urmeaza sa aiba o aniversare in curand, sugerandu-ti totodata buchetele cele mai adecvate in functie de sex, varsta, preferinte. In plus, poti comanda chiar din contul de FaceBook, fara a fi necesar sa ai un cont pe Floria.ro” adauga Sorina.

 

Pentru intreg anul 2011, Floria isi propune sa livreze peste 50.000 de buchete, inregistrand astfel o cifra de afaceri de minim 1.000.000 EUR.

 

Contact:

Sorina Vana

Tel: 0758.356.742

comenzi@floria.ro

flori si buchete online

 

 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/data-online-management/2011-anul-florariilor-online