Calitatea in turism

Cluj Napoca - 23 mai 2007

Comunicat tip General in Turism

SGS Romania SA a recertificat saptamana aceasta, sistemul de management al calitatii ISO 9001 :2000, pentru compania de turism Eximtur din Cluj Napoca. Validarea certificatului de recunoastere internationala a sistemului de management al calitatii implementat in cadrul companiei inca din 26 Aprilie 2004, este urmarea fireasca a procesului de dezvoltare durabila si coerenta pe care Eximtur il deruleaza inca de la infiintarea sa, acum 14 ani. Toate cele 9 puncte de prezenta ale companiei in tara, cate doua in Bucuresti si Timisoara, respectiv cate unul in Cluj Napoca, Sibiu, Baia Mare, Oradea si Arad, beneficiaza de personal calificat ce ofera produse si servici turistice respectand specificatiile acestui sistem de responsabilitate privitoare la managementul calitatii.

« Atunci cand derulezi activitati specifice agentiilor de turism sau asistenta turistica, rezervare si vanzare de servicii turistice, ori activitati conexe transporturilor aeriene, incluzand aici rezervarea si vanzarea biletelor de avion, de peste 25 milioane de euro anual, este vital sa ai un sistem de management functional si care sa se imbunatateasca permanent prin propriile resurse » a declarat Radu Morariu, managerul general al Eximtur. « Implementarea sistemului ISO 9001 :2000 a insemnat pentru compania noastra un pas imens in servirea cu profesionalism a clientilor, respectiv in pastrarea si dezvoltarea unor relatii durabile cu toti partenerii nostri strategici. In acest moment, cei 104 angajati ai companiei noastre vin in contact si ofera clientilor nostri zilnic mii de produse turistice si conexe acestui domeniu, a caror executie se bazeaza pe mai mult de 300 de funizori din tara si strainatate. Sistemul de management al calitatii, recertificat acum, da clientilor nostri garantia ca vacantele sau deplasarile lor, achizitionate prin intermediul agentiei noastre, sunt comercializate si executate de catre furnizori acreditati, in conformitate cu legislatia nationala si internationala din domeniu, iar procedurile de comercializare a acestor servicii respecta niste instructiuni clare ce reduc la minim posibilitatea aparitiei unor evenimente neplacute in relatia client – agentie de turism » a mai adaugat managerul companiei. « Fiecare din filialele pe care intentionam sa le deschidem in viitor vor avea automat implementat acest standard al calitatii si, din acest punct de vedere, aparitia lor pe piata este identica cu momentul in care ele pot functiona la capacitate maxima. » a concluzionat Morariu.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/davantage-consult/calitatea-in-turism