Cat costa un specialist marketing digital comparativ cu un software cu abonament lunar?

BUCURESTI - 4 septembrie 2017

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate, Tehnologie, Retail

Specialistii de marketing care au cunostinte tehnice pot ajunge si la 2000euro lunar, in functie de experienta. O solutie software poate automatiza o mare parte din taskurile acestora si costa cateva sute de euro, in functie de volumele de trafic. Dar pot oare inlocui calculatoarele oamenii de marketing?

Solutie completa automatizare marketing

Solutie completa automatizare marketing

 Daca nu poti hrani o echipa cu 2 pizza, atunci echipa e prea mare.  

Jeff Bezos, Amazon founder and CEO

In momentul actual, se poate intr-o oarecare masura, dar nu complet. Este nevoie de cineva care sa scrie textele pentru reclame sau articole. Apoi, sa puna toti factorii la un loc si sa decida in functie de indicatorii avuti pe promovare, costuri asociate sau bugetele puse la dispozitie. Insa inteligenta artificiala de dezvolta si o sa avanseze, iar peste 5 ani lucrurile vor sta altfel.

 

Solutiile de automatizare marketing exista pe piata de ceva vreme, cele mai cunoscute fiind in zona B2B. Pe scurt, potentialul client interesat de oferta firmei isi lasa datele de contact. Pana in momentul in care este preluat de un reprezentat al firmei va fi contactat automat de catre solutia software, care il trece pas cu pas prin procesul de achizitie  si il determina sa cumpere.

 

O metoda asemanatoare exista si pentru zona de consumatori. Diferenta este data de volum, si anume pe de o parte numarul urias de produse din catalog oferite la vanzare, si numarul mare de vizitatori, fiecare cu o nevoie diferita.

 

Magazinele online apeleaza la tot felul de solutii tehnice ce usureaza munca oamenilor de marketing. Este practic imposibil sa contactezi manual si sa personalizezi mesajele in functie de interesele fiecarui vizitator dintr-un magazin, intr-un mediu atat de dinamic si cu concurenta crescuta, fara ajuto tehnic.

 

Solutiile de automatizare marketing precum InboxTarget (solutie romaneasca), ActiveCampaign, Monetate, Eloqua (Oracle), Emarsys preiau aceste taskuri si le automatizeaza:

- Comunicare personalizata in functie de actiunile fiecarui client. In plus continutul reflecta aceste interese, fiind unic pentru fiecare client

- Schimbarea dinamica a mesajelor in magazin pentru a imbunatati experienta utilizatorului

- Colecteaza date de la utilizatori pentru a ajuta la deciziile de business.

- Sunt capabile sa se adapteze dupa fiecare companie, pe nevoile sale de business

 

Costul acestor solutii incepe de la cateva zeci de euro/luna pentru un magazin mic si pot ajunge la cateva mii daca vorbim de afaceri cu 6-7.000 comenzi pe zi. Insa investitia este recuperata din primele luni, deoarece se poate demonstra prin rapoarte cati bani a adus in plus, sau putem vorbi de efortul acoperit anterior de un angajat din departamentul de marketing.

Conform Jeff Bezos, daca nu poti hrani o echipa cu 2 pizza, atunci echipa este prea mare. Astfel echipele mici, sustinute de solutii software contribuie la successul unei afaceri, cum a fost si cazul Amazon.

InboxTarget.ro este una dintre acele solutii complete de automatizare marketing, dedicata magazinelor online. Pornind de la urmarirea intereselor vizitatorilor acopera nevoile magazinului de comunicare cu acestia, prin automatizare si personalizare mesage.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/devant-media-srl/cat-costa-un-specialist-marketing-digital-comparativ-cu-un-software-cu-abonament-lunar