La Diverta Online cresc vanzarile de carte

BUCURESTI - 2 aprilie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Cumparaturile de carte realizate prin intermediul internetului sunt in crestere la Diverta Online, in ciuda crizei economice, acestea fiind motivate si sustinute de oferte speciale, noutati si discounturi.

La Diverta Online cresc vanzarile de carte

„Comportamentul de cumparare pe platforma Diverta Online s-a schimbat, consumatorul incepand sa faca economii prin achizitionarea de produse aflate la promotii. In acest sens avem in vedere o abordare a vanzarilor printr-o noua strategie de marketing, care pune accent pe o segmentare riguroasa a consumatorilor si identificarea nevoilor fiecarui segment. Astfel putem comunica mai eficient, iar clientul capata incredere in produsul oferit de noi, revenind pentru a achizitiona din nou. Segmente precum ”Book Addict” sau ”Game Addict” incep sa aiba rezultatele asteptate, iar cumparatorii care apartin acestor segmente beneficiaza – pe langa discountul acordat si de un tratament preferential, astfel incat sa revina cu incredere si multumiti. Calitatea traficului pe care il ai este importanta, iar fidelizarea este mai eficienta din punct de vedere al costurilor implicate si al timpului alocat” – Alina Balan - E-Commerce Manager

In primul trimestru al acestui an vanzarea pe platforma Diverta Online de carte a inregistrat o crestere de 15% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, iar segmentul jucarii are aproximativ aceeasi rata de crestere. Zona de papetarie&office a inregistrat o usoara scadere in luna ianuarie, vanzarile fiind sustinute si de perioada back to office. Zona IT este in schimb cea mai afectata de contextul economic actual, inregistrand vanzari la jumatatea nivelului de anul trecut.

In aceasta perioada cumparatorul Diverta Online se indreapta spre produsele cu discounturi, numarul de comenzi fiind in crestere. Aproximativ 30% din acestia revin pe site pentru o noua sesiune de achizitie ceea ce demonstreaza ca acest canal capata din ce in ce mai multa popularitate si incredere.

Despre Diverta Retail 3000 S.A.

Despre Diverta Online

Diverta Online este un magazin virtual, relansat in octombrie 2008 sub sloganul “Cumparaturi de ultima generatie”.

Dezvoltat pe platforma IBM WebSphere Commerce 6.0, magazinul virtual revolutioneaza piata cumparaturilor online. Diverta online, www.dol.ro, singurul magazin din Romania in varianta completa IBM WebSphere Commerce, are o interfata extrem de prietenoasa si ofera clientului avantaje si optiuni unice pentru comertul virtual din Romania.

Diverta Online pune la dispozitia consumatorului peste 40.000 de produse din 8 game (carte, calculatoare, electronice, filme, muzica, jocuri, jucarii, papetarie) active in acest moment si servicii orientate catre client. Iubitorii de carte pot alege dintre cele peste 20.000 de titluri, romanesti si straine.

Produsele magazinului virtual sunt disponibile atat din stoc, cat si la comanda. Termenele de livrare sunt cuprinse intre 2 si 7 zile lucratoare, iar clientii pot primi consultanta de specialitate oferita de catre unul din operatorii Diverta Online.


FLAVIU PASTOR
PR & Communication Manager Diverta
+4 0731 150 072
contact@dol.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/diverta-retail-3000-s-a-/la-diverta-online-cresc-vanzarile-de-carte