Domo, al doilea magazin deschis, din cele 7 programate pentru ultimul trimestru!

BUCURESTI - 31 octombrie 2011

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, Retail

Lider pe piaţa retailului de electrocasnice şi totodată cel mai dinamic retailer de electronice şi IT&C din România,Domoa deschis in data de 28 octombrie un nou magazin in Constanta.
Situat in Maritimo Shopping Center – noua atractie comerciala a orasului Constanta – cu o suprafata de 1200 mp, noul magazin Domo ofera constantenilor posibilitatea alegerii dintr-o gama completa de produse electronice, elctrocasnice si IT&C. Investitia pentru amenajarea acestui magazin a fost de aproximativ 250.000 euro, fara stocuri.

Domo, al doilea magazin deschis, din cele 7 programate pentru ultimul trimestru!

Pentru deschidere, a fost gandit un plan de marketing foarte puternic, care sa sustina o promovare intensa pe urmatoarele canale de comunicare: outdoor, radio, catalog, on line.

In primele trei zile de la deschidere magazinul a inregistrat un trafic de 11.876 persoane si vanzari in valoare de 115.000 euro, confirmand astfel asteptarile companiei.

’’ Noua deschidere din Constanta face parte din planul de extindere al companiei pentru anul 2011. In procesul de optimizare si imbunatatire calitativa a retelei de magazine, in aceasta luna am deschis 2 magazine de suprafata mare la Oradea si la Constanta.  Pana la sfarsitul acestui an vom mai deschide inca 5 noi magazine, la Bucuresti, Craiova, Botosani, Pitesti si Sibiu. Obiectivul principal cu noile locatii este ca fiecare sa devina destinatia preferata a consumatorilor din orasul respectiv, asigurandu-le acestora produse, branduri recunoscute international, si o experienta de cumparare unica’’- declara Lorand Szarvadi, CEO DOMO.

Compania Domo pune la dispozitia clientilor sai o gama larga de servicii, incepand cu asigurarea disponibilitatii produselor prezentate, consultanta privind caracteristicile tehnologice, instalare gratuita, transport gratuit in 24 ore, retur garantat in 31 zile, garantie extinsa, consiliere de specialitate, service la domiciliu si nu in ultimul rand sistemul de plata in rate.

Deoarece pentru Domo este important sa comunice cu consumatorii sai, recent, compania a lasant doua noi canale de comunicare prin intermediul carora clientii pot afla informatii despre Domo, despre produsele comercializate in magazinele noastre, lansari si deschideri de magazine. Este vorba despre prima aplicatie pt iPhone a unui magazin din Romania, dar si despre Radio Domo, primul radio online al unui retailer din Romania.

 Domo Retail este unul din cei mai importanti jucatori din retailul specializat in electrocasnice, electronice, IT şi telecom, incheind anul 2010 cu o cifra de afaceri de 180 milioane de euro. Deţine o reţea naţionalã formata din 126 magazine cu peste 1550 angajati.

Taguri: IT&CelectroniceelectrocasniceDomo
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/domo-retail/domo-al-doilea-magazin-deschis-din-cele-7-programate-pentru-ultimul-trimestru