Domo deschide al doilea magazin in Oradea

BUCURESTI - 13 octombrie 2011

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, Retail

Lider pe piaţa retailului de electrocasnice şi totodată cel mai dinamic retailer de electronice şi IT&C din România, Domo deschide in data de 14 octombrie al doilea magazin in Oradea.
Situat in Oradea Shopping City – noua atractie comerciala a orasului de pe Cris – cu o suprafata de 1400 mp, noul magazin Domo ofera oradenilor posibilitatea alegerii dintr-o gama completa de produse electronice, elctrocasnice si IT&C. Investitia pentru amenajarea acestui magazin a fost de aproximativ 500.000 euro, fara stocuri.

Domo deschide al doilea magazin in Oradea

Noul magazin ofera clientilor o serie de elemente  inovative: displayuri moderne pentru expunerea electrocasnicelor de bucatarie,  insule demo pentru televizoare 3 D, zona interactiva de gaming si entertainment. In plus, clientii pot beneficia de o paleta larga de servicii pre- si post vanzare.  Acestea, impreuna cu designul, cromatica, directionarea si semnalizarea categoriilor converg unitar catre un singur obiectiv, in scopul caruia Domo isi concentreaza eforturile de ani de zile: oferirea unei experiente de cumparare unice!

Pentru deschidere, a fost gandit un plan de marketing foarte puternic, care sa sustina o promovare intensa pe urmatoarele canale de comunicare: outdoor, radio, catalog, on line.

Campania de deschidere vizeaza promovarea mai multor oferte de pret absolut imbatabile, printre care amintim: LCD Samsung cu diagonala de 81 cm la 999 lei, masina de spalat Whirlpool cu 14 programe la 899 lei, aspirator Samsung 1600W la doar 99 lei sau laptop Lenovo la 1299 lei.

De asemenea, Domo pune la dispozitia clientilor sai o gama larga de servicii, incepand cu asigurarea disponibilitatii produselor prezentate, consultanta privind caracteristicile tehnologice, instalare gratuita, transport gratuit in 24 ore, retur garantat in 31 zile, garantie extinsa, consiliere de specialitate, service la domiciliu si nu in ultimul rand sistemul de plata in rate.

Noua deschidere din Oradea face parte din planul de extindere al companiei pentru anul 2011. Obiectivul principal al noii locatii este sa devina destinatia preferata a locuitorilor din Oradea, asigurandu-le acestora produse si branduri recunoscute international.

Anul acesta brand-ul DOMO a fost desemnat a doua oara consecutiv ca fiind cel mai de incredere brand al romanilor la categoria electronice si electrocasnice, DOMO fiind singura companie din industria de profil care a primit aceasta distinctie. Acest trofeu nu face decat sa confirme eforturile sustinute de companie de a fi mereu alaturi de consumatorii lor.

Domo Retail este unul din cei mai importanti jucatori din retailul specializat in electrocasnice, electronice, IT şi telecom, incheind anul 2010 cu o cifra de afaceri de 180 milioane de euro.

Deţine o reţea naţionalã formata din 125 magazine (120 DOMO si 5 magazine Technomarket) cu peste 1550 angajati.

Domo Retail este unul din cei mai importanti jucatori din retailul specializat in electrocasnice, electronice, IT şi telecom, avand ca si numar de magazine cea mai extinsa retea de retail, formata din 126 de locatii, cu peste 1550 de angajati.