News Dreamstime.com: 10 000 imagini noi, premii, concursuri, facilitati!

BUCURESTI - 27 iulie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Iulie, o luna plina pentru Dreamstime.com – (pe drept cuvant) una dintre cele mai expansive biblioteci de imagini online/stock photography in regim Royalty Free. Noi fotografii postate, cam 10.000, un premiu dorit de orice fotograf, o tema ce a starnit imaginatia „dreamer”-ilor, „lightboxes” – nou la capitolul Facilitati, dar si alte surprize, in pregatire. Cateva vorbe despre fiecare dintre aceste stiri, in cele ce urmeaza.

News Dreamstime.com: 10 000 imagini noi, premii, concursuri, facilitati!

1. Lightboxes. Iata un nou instrument ce ajuta foarte mult pentru stabilirea si mentinerea celor mai bune relatii intre designeri sau creativii din agentiile de publicitate si clientii lor! Pe scurt, o facilitate ce permite designerilor sa alcatuiasca un „dosar” online cu poze alese, dosar ce il pot trimite apoi clientilor, altor fotografi, unor art directori si asa mai departe. Lightbox-urile permit, in baza unei parole, acces la fotografii, modificari, adaugari, stergeri.

2. Dreamstime.com: de-acum, o comunitate de mii de fotografi. Din luna iulie, Dreamstime.com are peste 2000 de fotografi. Profesionisti, in cea mai mare parte a lor, dar si amatori „inraiti”, fotografii Dreamstime.com impartasesc o pasiune comuna: imaginea, mai detaliate, cum ar fi lacrima de pe obrazul unui copil, sau mai putin detaliate, peisaje ce-ti iau privirea, de la abstract, , pana la concret, cam orice si-ar putea imagina cineva.

3. Tema lunii iulie – diversitate umana. Oameni diversi, oameni toate colturile lumii, cu orice ocupatie, cat mai diferiti, cat mai variati, cat mai expresivi. „People diversity” este, cu siguranta, tema care a starnit cel mai viu interes printre fotografii Dreamstime.com: deja 24 de fotografii castigatoare, iar tema inca nu s-a incheiat! Trecerea automata a fotografiei la nivel 2 (adica un pret mai mare) sau vanzarea drepturilor pentru 20 USD, acestea sunt recompensele de care se bucura cei ale caror imagini sunt alese ca fiind sugestive pentru tema lunii. Si, fireste, admiratia celor a caror imaginatie nu a fost atat de debordanta – cel putin pentru tema aceasta!

Puteti admira (sau critica) felul in care fotografii din toata lumea vad… oamenii din toata lumea la TEMA LUNII IULIE. Si retineti: rata de acceptare a fotografiilor in cadrul unei teme este mai mica (1/5), selectia fiind, deci, mai dura decat in cazul imaginilor din stock (in general 1 foto acceptata din 2.5 – 3 trimise).

4. In fine, POZA LUNII. Luna iulie aduce cu sine la Dreamstime.com fotografia cu numarul 90 000, un copil victorios, dupa cum se poate lesne observa. Dincolo de bucuria realizarii unei fotografii deosebite, autorul, un californian pe nume Geo Martinez, s-a ales cu un mult ravnit premiu: un exponometru SEKONIC L-358 Flash Master in valoare de aproximativ 700 USD. Urmeaza premiul pentru designerii care vor cumpara aceasta fotografie in urmatoarele sase zile: 101 imagini pentru doar 1 USD – 100% reducere!

Despre Dreamstime.com

Gata cu stirile, luna asta! Sau poate ca nu…! Cum spuneam, Dreamstime.com mai are in pregatire si altele: un nou concurs, o noua tema, poate si… un toolbar? Mai vedem noi! In orice caz, pentru detalii suplimentare, contactati:

Serban Enache/
Ruxandra PRedescu
tel: 222 53 03
pr@dreamstime.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/dreamstime-com/news-dreamstime-com-10-000-imagini-noi-premii-concursuri-facilitati