Palatul Noblesse - gazda celor mai reusite evenimente corporate Bucuresti

BUCURESTI - 27 septembrie 2016

Comunicat tip Produse / Servicii in Retail

Gasirea locatiei perfecte pentru organizarea evenimentelor corporate in Bucuresti poate fi o reala provocare. O astfel de misiune este, insa, considerabil facilitata daca se opteaza pentru Palatul Noblesse - Lifestyle Palace.

www.palatulnoblesse.ro

www.palatulnoblesse.ro

Un loc in care clasicul se imbina perfect cu modernul, un spatiu in care orice oaspete este transpus intr-un cadru mirific, Palatul Noblesse isi regaseste originile intr-o casa boiereasca din secolul al XIX-lea.

De la resedinta boiereasca la gazda perfecta pentru evenimente corporate, vernisaje, serate si expozitii

Cladirea Palatului Noblesse - constructie ce dateaza din anul 1881 - a fost complet restaurata la initiativa unor persoane ce iubesc frumosul. De-a lungul timpului, cladirea a deservit ca resedinta a unui bancher, in perioada comunista a gazduit Cercul Pionierilor, iar in prezent reprezinta cea mai buna optiune pentru organizarea de evenimente corporate Bucuresti.

La o prima vedere, Palatul Noblesse - Lifestyle Palace pare a fi un loc in care oricine poate sa "evadeze" in trecut. Galeriile de arta expuse in cadrul palatului, vernisajele si seratele ce par extrase din "La Belle Epoque" reusesc sa transpuna oaspetii in frumusetea secolului al XIX-lea.

Aparte de aceasta impresie initiala, Palatul Noblesse reuseste sa imbine perfect clasicul cu modernul, reflectand un stil de viata si standarde de un alt nivel. Stilul boem si degajat este pur si simplu incantator, motiv pentru care Palatul Noblesse reprezinta o alternativa ideala pentru organizarea de evenimente corporate in Bucuresti.

Seria evenimentelor ce au fost organizate pana in prezent in cadrul Palatului poate fi vizualizata si in cadrul site-ului oficial - www.palatulnoblesse.ro . Sedinte foto, prezentari de moda, lansari de produse, intalniri corporate, cine private si petreceri organizate cu ocazii diverse sunt doar cateva dintre exemple.

Servicii profesioniste de organizare pentru orice eveniment

Prin implicarea si dedicarea de care dau dovada, membrii echipei Palatului Noblesse reusesc sa transforme orice eveniment in unul pur si simplu unic.

Cladirea Palatului Noblesse are o suprafata utila de peste 1200 metri patrati, dispusi in sali amenajate in stiluri unice. Fiecare camera - totalul acestora este de 40 - poate oferi posibilitatea organizarii unui eveniment aparte, in conformitate cu exigentele si asteptarile oaspetilor.

Spatiul nu constituie insa singurul element ce favorizeaza organizarea celor mai reusite evenimente corporate, private sau business. Staff-ul Palatului Noblesse sprijina de fiecare data orice organizator de eveniment, oferind servicii de parking, catering, hostess si chiar de divertisment. O petrecere sau o intrunire speciala pot fi astfel completate de formatii, muzicieni, cvartete, dansatori sau actori care vor intretine atmosfera.

In cazul in care te intrebi cum poti avea acces la acest centru de evenimente pur si simplu deosebite, raspunsul sta in website-ul www.palatulnoblesse.ro. In cadrul acestuia exista un calendar pentru planificarea tuturor evenimentelor, iar daca esti nedumerit cu privire la alegerea spatiului ideal pentru organizarea petrecerii/aniversarii/intrunirii, consultantii iti stau tot timpul la dispozitie.

Pentru o incursiune intr-o lume cu totul deosebita, pentru a simti cu adevarat ce inseamna lux si rafinament in materie de organizare evenimente, apeleaza cu incredere la echipa Palatului Noblesse. Datele de contact sunt urmatoarele:

Palatul Noblesse - Lifestyle Palace

Str. Sfintilor, nr. 7, Bucuresti

E-mail: event.manager@palatulnoblesse.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/e-advertising/palatul-noblesse-gazda-celor-mai-reusite-evenimente-corporate-bucuresti