Batalia NTRsupport pe cele 20 de linii gratuite a inceput!

Timisoara - 20 iulie 2009

Comunicat tip General in IT&C

NTRsupport este din nou subiect de discutie. “In aceasta vara de criza, toata lumea trebuie sa castige”. Bazandu-se pe acest principiu NTRsupport a ajuns din nou in atentia tuturor companiilor de IT.

Ca orice produs bun, solicitarile sunt pe masura. Siveco, TH Junior( Winmentor), Sobis Solutions, sunt doar cateva dintre companiile care si-au dorit imbunatatirea serviciului de suport si au ales NTRsupport. Motivul e simplu: solutia este una profesionala care ofera trasabilitate completa, scade timpul de raspuns, creste numarul de apeluri tratate simultan de aceeasi echipa de suport si ofera automat rapoarte detaliate asupra activitatii operatorilor de suport si asupra efortului depus pentru fiecare client in parte.

Incepand din aceasta dimineata s-a dat startul “bataliei NTRsupport” pentru cele 20 linii puse in joc. Acestea sunt oferite gratuit, in mod automat in cadrul primelor 20 abonamente incheiate pe o perioada de doi ani de zile. Oricine poate beneficia automat de cel putin 1 linie din cele 20 puse la dispozitie, fara tragere la sorti, fara concurs, totul instantaneu. Spre exemplu, cei care isi doresc 2 linii de suport, una o platesc, iar una o primesc gratuit. Daca departamentul este mai mare si activitatea mai intensa, sunt necesari mai multi operatori online in acelasi timp. Si in acest caz, se vor plati doar jumatate dintre linii, celelalte se primesc automat, gratuit.

Fiecare dintre noi se gandeste tot mai intens la viitorul personal si implicit la viitorul companiei in care lucram sau pe care o conducem. Viitorul departamentului de suport clienti, depinde tot mai mult de satisfactia clientului, de timpul cat mai scurt pentru rezolvare a unui incident, si la fel de importanta este si justificarea intregii activitati de suport in fata clientului. Cei care folosesc deja NTRsupport, se bucura deja de toate acestea, si in plus au multe alte beneficii si functionalitati usor de folosit. Rezultatele nu intarzie sa apara, chiar din prima luna a utilizarii.

NTRsupport este o solutie prezenta pe piata din Romania din primavara anului 2008. In toata aceasta perioada a reusit sa demonstreze ca este cea mai buna solutie de suport la distanta. Peste 40 de companii medii dar si corporatii mari, au ales sa foloseasca NTRsupport.

“Nu lasa pe maine ce poti face azi!” este mesajul dupa care ar putea sa se ghideze cei care se gandesc la viitor. Cei care isi doresc aceasta solutie, ar fi bine sa se isi rezerve chiar azi linii gratuite NTRsupport.

Despre e concept wsd srl

Compania e concept ofera sevicii si produse complete in domeniul solutiilor software personalizate. Istoria de peste sapte ani si portofoliul de clienti corporativi de pe piata din Romania reprezinta garantia calitatii serviciilor noastre.

Incepand cu luna martie 2008, compania noastra a incheiat parteneriatul de colaborare cu compania NTRglobal adaugand portofoliului de solutii oferite, cele mai eficiente solutii SaaS de on-demand remote support, network administration si mai nou, de online meeting. Solutiile NTRsupport, NTRadmin si NTRmeeting, sunt folosite in prezent de peste 14.000 de clienti din 60 de tari.

e-concept
300588 timisoara, 31 diaconu coresi st, 3rd floor
Tel: +40 356 710 281
Tel/Fax: +40 356 710 282
Tel: +40 724 464 054
office@econceptgroup.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/e-concept-wsd-srl/batalia-ntrsupport-pe-cele-20-de-linii-gratuite-a-inceput