4 lucruri de care trebuie să ții cont pentru ca magazinul tău online să cunoască succesul în cel mai scurt timp!

BUCURESTI - 27 septembrie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Media / Publicitate, Retail

Nu este niciun secret faptul că lumea preferă cumpărăturile online. Este mult mai comod ca lucrurile să îți vină direct la ușă decât să umbli după ele prin magazine. Din acest motiv lumea e-commerceului s-a dezvoltat enorm. Partea cea mai bună în toată această poveste este că orice afacere poate deveni una de succes.

UpCommerce -afacerea ta online

UpCommerce -afacerea ta online

 Mediul online este cel care îți permite să controlezi detaliile ce constituie funcționarea afacerii tale. 

Up Commerce

În continuare îți vom prezenta cum poți să ajungi să deții un business online de top, cu care vei obține rezultate immediate.

 

În primul rând ai nevoie de un nume pentru afacerea ta.

Pare un pas simplu, dar trebuie să fii conștient că acest nume va reprezenta brendul pe care îl creezi. Pe lângă faptul că trebuie să fie reprezentativ, trebuie să fie si ușor de reținut. Ai nevoie de un nume scurt, care să prindă la public. Fă-l să sune bine în așa fel încât să rămână întipărit în memorie pentru foarte multă vreme, chiar și de la un singur contact cu numele magazinului tău.

Orice idee poate deveni o afacere genială care să prindă la public. Printr-un nume bine ales, poți implementa în mintea potențialilor clienți că afacerea ta este exact ceea ce are nevoie.

 

Al doilea pas este SEO de calitate

Un pas extrem de important este crearea unui SEO de calitate care să aducă trafic pe web site-ul tău. Conform statisticilor, aproximativ 30,5% din traficul celor mai multe magazine online este generat de Google și alte motoare de căutare. Așadar va trebui să te axezi foarte mult în această direcție și anume optimizarea căutărlor, să folosești cuvinte cheie relevante pentru magazinul tău, chiar și linkuri de pe site-uri cu reputație.

 

Social Media

Era evident că dacă vrei să îți faci cunoscută afacerea trebuie să fii prezent pe Social Media. Facebook, Instagram, YouTube și oricare altă rețea de socializare îți poate câștiga clienți și notorietate. Pentru asta ai nevoie de content de calitate, așa că dacă știi că nu deții capacități foarte bine dezvoltate în acest domeniu poți angaja un social media manager care să se ocupe în locul tău de aceste lucruri, fiind mult mai bine gestionate de către un expert. Chiar dacă pare ușor să creezi conținut pe rețelele de socializare, este nevoie de pricepere pentru a vedea rezultate în acest sens.

 

Metode de plată diverse

Clienții își doresc să finalizeze comanda într-un mod cât mai simplu și mai rapid și fiecare persoană are câte o metodă de plată preferată. De aceea este cel mai indicat ca magazinul tău online să aibă cât mai multe metode de plată. Chiar dacă nu pare un lucru atât de important, clienții vor aprecia acest fapt și cel mai probabil vor reveni cu o comandă.

 

Dacă vei urma acești pași și vei ține cont de sfaturile noastre, rezultatele nu vor întârzia să apară. Up Commerce este cea mai performantă platformă de e-commerce din România. Îți vei putea crea propriul magazin online simplu și rapid și vei putea să ajungi în topuri cu ușurință.

Nu mai sta pe gânduri și pune-ți ideea în aplicare chiar acum!

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ecom-digital/4-lucruri-de-care-trebuie-sa-tii-cont-pentru-ca-magazinul-tau-online-sa-cunoasca-succesul-in-cel-mai-scurt-timp