De ce cadourile personalizate sunt mereu o idee bună pentru promovarea afacerii tale?

BUCURESTI - 1 august 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Retail

Într-un mediu de afaceri în care concurența este destul de strânsă, devine din ce în ce mai dificil să te remarci pe piață și nu doar să atragi noi consumatori, ci să îi și menții pe clienții actuali.

Stiloul Poenari Office Marin

Stiloul Poenari Office Marin

 Fidelitatea clienților merită punctată cu un instrument de scris prin care aceștia vor putea da contur unor gânduri, sau prin care, evenimentele importante vor fi însemnate fin pe hârtie.  

Poenari

Fidelizarea acestora este un concept de care orice business are nevoie, mai ales dacă se confruntă cu o perioadă de criză sau dacă principalii săi concurenți par a „câștiga teren”.

De fapt, să te bucuri de loialitatea unui client existent presupune atât mai puține eforturi, cât și un nivel mai scăzut de resurse financiare față de atragerea unuia nou. Colaborarea cu o firmă în mod constant implică un anumit grad de satisfacție, care te determină să apelezi încă o dată la serviciile sau produsele sale, precum și cunoașterea informațiilor principale despre aceasta.

Cum poți câștiga loialitatea clienților și, mai ales, cum îți poți promova serviciile sau produsele?

Un bun mijloc de a face acest lucru este prin intermediul cadourilor corporative, personalizate cu detaliile relevante ale firmei.

Date precum logo-ul companiei, motto-ul său sau informațiile de contact joacă un rol decisiv în cadrul procesului de promovare. În acest mod, consumatorii noi vor identifica afacerea, dar și modalitățile prin care pot lua legătura cu reprezentanții săi, devenind, astfel, potențiale surse de venit.

De asemenea, clienții deja existenți vor aprecia eforturile firmei de a le mulțumi pentru colaborările anterioare și își vor consolida o imagine pozitivă despre aceasta.

În concluzie, este vorba despre un câștig pentru ambele părți: organizația câștigă încredere, aprecieri și vizibilitate, iar consumatorii se bucură fie de oportunități viitoare de a-și satisface nevoile, fie de parteneriate și relații de colaborare strânse.

Ce criterii trebuie să îndeplinească acele cadouri corporative potrivite spre a fi oferite clienților?

Atunci când avem în vedere relații de afaceri, în mod definitoriu acestea trebie să fie caracterizate printr-un nivel înalt de profesionalism. Asta înseamnă și că darurile pe care le utilizăm în campaniile de promovare a firmei trebuie să îndeplinească același criteriu, fără a sugera note personale.

De asemenea, în materie de cadouri corporative, este indicat să ne orientăm asupra unor produse pe care le folosim des, îndeosebi în cadrul activităților de natură profesională.

Totodată, spre a transmite încredere și siguranță, te sfătuim să nu pui atât de mult accent pe costurile implicate. Bineînțeles, nu spune nimeni să distribui toate veniturile companiei spre a achiziționa cadouri corporative, însă articolele care au o calitate îndoielnică nu vor face decât să genereze păreri negative.

Un bun exemplu de a-ți promova afacerea, dar și de a le arăta apreciere clienților existenți este prin intermediul stilourilor de lux, așa cum sunt cele disponibile pe www.poenari.ro.

Stilourile confecționate din lemn de la POENARI reprezintă o gamă de instrumente de scris inovatoare, a căror întrebuințare le-o justificăm zilnic la birou sau în viața personală. Așadar, nu mai sta pe gânduri și oferă-le clienților tăi un stilou de lux realizat din lemn, care le va face timpul de la locul de muncă să treacă mai ușor. Tu ai accesat poenari.ro?

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ecom-digital/de-ce-cadourile-personalizate-sunt-mereu-o-idee-buna-pentru-promovarea-afacerii-tale