TOP 4 beneficii pe care tranzacțiile electronice ți le oferă! Află de ce ar trebui să vinzi și tu în mediul online în 2020!

BUCURESTI - 5 decembrie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Retail

Se spune că fiecare sfârșit de an vine, de fapt, cu noi începuturi. Ei bine, 2020 poate fi anul în care afacerea ta se dezvoltă într-un mod armonios.

plata online

plata online

 Acum ai ocazia să îți dezvolți afacerea din orice colț al lumii. Trebuie doar să vrei!  

Up Commerce

Ai deja un birou sau un magazin în care îți desfășori activitatea? Cu toate acestea, dacă vrei ca afacerea ta să fie mai prosperă, să reduci costurile operaționale și să crești profiturile, un magazin online este alegerea ideală pe care o poți face. 

Internetul este o sursă extrem de puternică pentru cei care apelează la soluțiile sale, asigurând conștientizarea necesității comerțului digital pe scară largă. Există milioane de persoane care, zilnic, caută pe internet diverse produse sau servicii. Astfel, cumpărăturile electronice sunt într-o continuă creștere și sunt considerate a fi cea mai convenabilă formă de a face achiziții în orice moment al zilei. 

Principalele avantaje de care te bucuri atunci când vinzi în mediul virtual 

Costuri de înființare și operaționale mai mici 

Costurile implicate în crearea unui magazin online, dar și în desfășurarea propriu zisă a activității în acest mediu sunt semnificativ mai mici decât cel al firmelor offline. De asemenea, întregul sistem de vânzări va fi automatizat online. Prin urmare, vei economisi sumele de bani care, până acum, reprezentau cheltuieli cu salariile, cu chiria sau cu întreținerea și nu numai. 

Afacerea poate fi dezvoltată de oriunde 

Tranzacțiile electronice reduc orice fel de restricții geografice cu care te confrunți, în mod normal, atunci când ai un business în mediul fizic. 

Astfel, poți fi oriunde în întreaga lume și, în continuare, supraveghea cu succes toată activitatea. Elementul esențial de care vei avea nevoie este doar accesul la internet. 

Cumpărătorii aleg întâi achizițiile online 

Utilizarea canalelor digitale continuă să creacă. Chiar dacă oamenii ajung, în cele din urmă, să achiziționeze produsul dorit de la un magazin fizic, există mai multe șanse ca aceștia să își înceapă căutarea online. 

Fie că doresc să verifice nivelul stocurilor, să compare prețurile, brandurile sau să caute recenzii despre un anumit articol, consumatorii aleg să petreacă mai mult timp în mediul virtual, decât în magazinele de profil offline. 

Singura modalitate prin care te asiguri că potențialii clienți ai afacerii tale găsesc produsele sau serviciile proprii este prin fundamentarea unei prezențe în zona digitală. 

Posibilitatea de a măsura efectiv rezultatele înregistrate 

De unde știi că vei avea succes? Cum îți poți măsura rezultatele? Ei bine, platformele de comerț electronic îți asigură posibilitatea de a urmări progresul înregistrat prin intermediul numeroaselor sisteme performante, așa cum este Google Analytics

Astfel, vei putea vizualiza diverse statistici, inclusiv legate de numărul de comenzi procesate, de numărul total de produse adăugate în coș, rata de abandon a coșului de cumpărături, dar și veniturile obținute periodic. 

Totodată, promovarea afacerii este mult mai puțin costisitoare decât formele tradiționale de publicitate. Cu o strategie de optimizare a motoarelor de căutare, poți crește clasamentul ocupat de magazinul tău online în rezultatele generate. 

Așadar, tu ce îți dorești în 2020? În mod cert, ideea unui business online sună bine, nu-i așa? Accesează www.UpCommer.ro – cea mai nouă platformă de comerț electronic – și începe o nouă etapă din cariera ta de antreprenor!