Vezi de ce este mai avantajos marketingul online față de metodele clasice de marketing

BUCURESTI - 12 septembrie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Media / Publicitate, Retail

Marketingul online este declarat cea mai bună variantă de promovare la momentul actual și este într-o continuă dezvoltare. Dacă îți dorești ca afacerea ta să crească vizibil în mediul online, trebuie să ții cont de câteva strategii bine puse la punct și cu siguranță vei vedea rezultate pe măsură.

Ecom Digital

Ecom Digital

 Cea mai bună campanie de marketing nu o să pară că este, de fapt, marketing! 

Ecom Digital

În cele ce urmează îți prezentăm avantajele marketingului digital și care sunt motivele pentru care ar trebui să apelezi la astfel de procedee pentru a crește cât mai mult businessul tău.

Principalul motiv pentru care marketingul online este mult mai eficient decât metodele clasice de marketing este pentru că există un potențial mai ridicat de audiență.

Un avantaj pe care îl au companiile mici în cazul marketingului online este capacitatea de a ajunge la mai mulți clienți. Marketerii au acces în online la milioane de consumatori, atât pe plan național cât și international. De asemenea, este mult mai usor de a ajunge la acesti clienți, și pentru mult mai puțini bani, decât prin intermediul marketingului traditional.

Marketerii pot ajunge la un număr mare de oameni prin plasarea anunțurilor în diferite motoare de căutare, cum ar fi Google, de expemplu. Ei pot avea ca țintă să rămână pe primele poziții din cadrul motoarelor de căutare cu ajutorul SEO (Search Engine Optimization). Se folosesc de cuvinte, expresii cheie și alte strategii pentru a obține cele mai bune poziții pentru reclamele afacerilor, situate pe primele pagini ale motoarelor de căutare. Acest lucru le permite să obțină mai mult trafic și, în consecință, o expunere mult mai bună față de clienții potențiali.

Contactul cu clienții este un alt avantaj cheie al marketingului online. Internetul permite companiilor capacitatea de a oferi o comunicare mult mai bună și mai clară cu clienții. Se pot folosi de paginile de colectare de nume, numere de telefon și adrese de email de la clienți. Aceste pagini de colectare sunt adesea primele pagini pe care clienții sau consumatorii le văd când dau clic pe un link dintr-o reclama online. Apoi compania care are acea reclamă invită persoana de a se înscrie și de a citi mai multe despre produsele sau serviciile lor.

Comunicarea poate continua prin trimitrea de emailuri periodice cu diverse informații. Emailurile pot fi, de asemenea, trimise automat utilizând softuri speciale sau prin diverși furnizori de produse. Acest tip de comunicare ar costa mult mai mult în cazul în care s-ar folosi metodele tradiționale de marketing.

Concurența se află și ea în online. Pentru că toată lumea profită de avantajele internetului, concurența nu se lasă deoc mai prejos, și dacă nu ai planificat câteva strategii de marketing potrivite este posibil ca potențialii clienți să ajungă mai întâi la aceasta. Fii cu un pas înainte și câștigă-ți locul în topuri.

Cea mai ușoară variantă de a crește propria afacere în mediul online este să apelezi la specialiștii în marketing care se vor ocupa în mod profesional de tot ceea ce țien de promovare. Specialiștii Ecom Digital au pregătit pachete avantajoase care  te vor ajuta să îți duci afacerea acolo unde îi este locul.