TCU CVT W169 si W245 - Mercedes-Benz Temic VGS (722.8) - ECUtest.ro

Cluj Napoca - 3 august 2020

Comunicat tip Produse / Servicii in Auto

Mercedes-Benz nu ar fi Mercedes-Benz dacă marca ar economisi la lux. Prin urmare, chiar și cele mai mici modele sunt echipate cu o transmisie automată extrem de confortabilă. Atât Mercedes-Benz Clasa A (W169), cât și clasa B (W245) sunt prevăzute cu un Mercedes-Benz Temic VGS 722.8: o transmisie continuă variabilă (CVT) cu convertor de cuplu. * ECUtest.ro *

Ce coduri de eroare apar în cele mai multe cazuri la calculatoarele CVT?

Managementul CVT cu un convertor de cuplu este realizat de mecatronică: o componentă care constă în mecanică și electronică. Componenta electronică este TCU . În aceste electronice pot apărea defecte, rezultând coduri de eroare. Lista destul de mare de coduri de eroare se referă la un TCU CVT defect si poate fi citita in articol.

ECUtest.ro va ofera reparatii electronice, reprogramari software si adaptari ale mecatronicelor CVT :

- reparatii electronica
- schimbari valve
- reprogramari software
- update software
- clonari software

Pentru orice informatii suplimentare va stam la dispozitie la :

numarul de telefon: 0757 06 01 33 , adresa de email: office@ecutest.ro sau https://ecutest.ro

TCU CVT W169 si W245 - Mercedes

TCU CVT W169 si W245 - Mercedes

 ECUtest.ro va ofera reparatii electronice, reprogramari software si adaptari ale mecatronicelor CVT Mercedes: - reparatii electronica - schimbari valve - reprogramari software - update software - clonari software 

ECUtest.ro

TCU CVT W169 si W245 - Mercedes-Benz Temic VGS (722.8)

 

Mercedes-Benz nu ar fi Mercedes-Benz dacă marca ar economisi la lux. Prin urmare, chiar și cele mai mici modele sunt echipate cu o transmisie automată extrem de confortabilă. Atât Mercedes-Benz Clasa A (W169), cât și clasa B (W245) sunt prevăzute cu un Mercedes-Benz Temic VGS 722.8: o transmisie continuă variabilă (CVT) cu convertor de cuplu.

 

Această combinație a fost aleasă în mod deliberat, deoarece un CVT necesită de obicei relativ puțin spațiu și funcționează destul de confortabil.Prin urmare, ideal pentru un Mercedes-Benz mai mic. Adăugarea convertizorului de cuplu nu este necesară, într-un sens tehnic, pentru că s-ar fi putut face cu ușurință cu un ambreiaj cu plăci automate (oarecum mai ieftin). Cu toate acestea, un convertor de cuplu generează un „sentiment Mercedes” total. Acest lucru se datorează faptului că un convertor de cuplu alunecă: așa cum se întâmplă și în modelele mai scumpe Mercedes-Benz cu transmisie automată. În plus, un convertor de cuplu înmulțește cuplul motorului până când nu mai există alunecare. O caracteristică care abilitează motoarele în timpul deplasării, în special cele cu cuplu redus. Această combinație permite o experiență de conducere de lux, care este exact ceea ce vă așteptați de la un Mercedes-Benz.

 

Ce coduri de eroare apar în cele mai multe cazuri la calculatoarele CVT?

 

Managementul CVT cu un convertor de cuplu este realizat de mecatronică: o componentă care constă în mecanică și electronică. Componenta electronică este TCU . În aceste electronice pot apărea defecte, rezultând coduri de eroare. Lista destul de mare de mai jos arată ce coduri de eroare se referă la un TCU CVT defect:

 

0657 Alimentarea cu tensiune a electrovalvelor de comandă în CVT este defectă

0705 Defecțiune a circuitului senzorului de gamă de transmisie

0706 Semnalele selectorului de rază de acțiune sunt imposibile în comparație cu   semnalele de la modulul de levier al selectorului electronic

0717 Semnalul RPM de la componenta Y3 / 9B5 (senzor rpm de ieșire CVT) nu este disponibil

0720 Gradient de turatie  nPrimGrd> nPrimGrdMax

0722 Semnalul RPM de la componenta Y3 / 9B5 (senzor rpm de ieșire CVT) nu este disponibil

0723 Semnalul RPM de la componenta Y3 / 9B5 (senzor rpm de ieșire CVT) este neplauzibil

0730 Raportul de viteză în CVT nu este permis

0739 Semnalul RPM secundar al componentei Y3 / 9B5 nu este disponibil

0746 A avut loc un circuit deschis în bucla de control pentru electrovalva de control primară componentă Y3 / 9Y1 (CVT)

0766 Un circuit deschis a avut loc în bucla de control pentru componenta Y3 / 9Y4 (CVT) convertor de cuplu blocare supapa de reglare a ambreiajului de ambreiaj

0776 Un circuit deschis a avut loc în bucla de control pentru electrovalva de control secundară componentă Y3 / 9Y2 (CVT)

0778  a avut loc un scurtcircuit în bucla de control pentru componenta Y3 / 9Y2 (CVT) cu supapă de transmisie automată variabilă continuă.

0793 Circuitul senzorului de turatie a arborelui intermediar Fără semnal

0794 Semnal al senzorului de turatie a arborelui de intrare intermediar

0796 Un circuit deschis a avut loc în bucla de control pentru componenta Y3 / 9Y3 (CVT) electrovalva de control a ambreiajului

0766 Un circuit deschis a avut loc în bucla de control pentru componenta Y3 / 9Y4 (CVT) convertor de cuplu blocare supapa de reglare a ambreiajului de ambreiaj

0842 Tensiunea de ieșire a senzorului de presiune a componentelor este defectă. (Scurtcircuit la masă)

1634 Componenta Y3 / 9N1 (CVT) este defectă sau alimentarea cu tensiune este defectă (sub tensiune)

1744 Performanța sistemului de ambreiaj a convertorului de cuplu

2722 Închiderea impermeabilă a frânei hidraulice „Schimbare inversă” a avut loc în transmisia automată continuă variabilă (CVT) atunci când pârghia selectorului „N” a fost acționată.

2723 Deschiderea impermeabilă a frânei hidraulice „Schimbare inversă” a avut loc în CVT

2731 Închiderea impermeabilă a „angrenajului înainte” a ambreiajului hidraulic a avut loc în CVT când poziția pârghiei selectorului „N” a fost cuplată

2732 Deschiderea impermeabilă a „angrenajului înainte” a ambreiajului hidraulic a avut loc în CVT

 

Ne putem gândi la mecatronica defectă odată ce apare unul dintre codurile de eroare de mai sus, chiar dacă aceste coduri de eroare s-ar putea referi și la un defect mecanic.

 

Există, de asemenea, coduri de eroare care se referă la un defect mecanic în CVT în sine, mai degrabă decât la un mecatronic defect. Din cauza uzurii, s-ar putea să apară o slăbire cu toate consecințele asociate. Codurile de eroare pe care le vedem aici au de multe ori legătură cu funcționarea centurii de împingere sau cu o presiune de ulei măsurată incorect:

 

0841 În timpul conducerii, presiunea hidraulică reală este imposibilă în comparație cu presiunea hidraulică specificată în CVT

0894 Centura de tracțiune din oțel din CVT alunecă

0896 Ajustarea impermisibilă a raportului de reducere în CVT

 

 Pe scurt: vă recomandăm să verificați mai întâi dacă CVT-ul este în ordine din punct de vedere mecanic, înainte de a va gândi la mecatronică. 

 

Ai nevoie de suport tehnic? 

 

Puteți contacta întotdeauna ECUtest.ro pentru informatii suplimentare.

 

ECUtest.ro va ofera reparatii electronice, reprogramari software si adaptari ale mecatronicelor CVT :

- reparatii  electronica

- schimbari valve

- reprogramari software

- update software

- clonari software

 

 

Pentru orice informatii suplimentare va stam la dispozitie la :

numarul de telefon: 0757 06 01 33 , adresa de email: office@ecutest.ro sau https://ecutest.ro

Despre ECUtest

Reparatii ,adaptari, programari ,update si clonare software pentru module electronice cu aplicatii in automotive.

Pentru orice informatii suplimentare va stam la dispozitie la :

numarul de telefon: 0757 06 01 33 ,
adresa de email: office@ecutest.ro sau https://ecutest.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ecutest/tcu-cvt-w169-si-w245-mercedes-benz-temic-vgs-722-8-ecutest-ro