Manual de publicitate la Editura Comunicare.ro

BUCURESTI - 14 iulie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

La Editura Comunicare.ro a aparut volumul INTRODUCERE IN PUBLICITATE, primul manual universitar din Romania care trateaza publicitatea dintr-o perspectiva concreta, pragmatica si profesionala, punind accent pe descrierea domeniului ca industrie si ca meserie.

Manual de publicitate la Editura Comunicare.ro

Autorii, Dan Petre si Mihaela Nicola, au realizat acest curs cu intentia de a le oferi celor interesati de advertising si de domeniile conexe informatii teoretice de baza despre principalele zone de activitate specifice publicitatii. INTRODUCERE IN PUBLICITATE vine pe un teren acoperit inca intr-o masura mult prea mica de traduceri izolate si, cu atat mai putin, de lucrari pornite din experienta practicienilor romani.

Dan Petre este specialist in stiintele comunicarii, lector universitar doctor la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" din cadrul SNSPA, unde preda cursul de introducere in publicitate. Este managing partner al companiei D&D Research. Mihaela Nicola este specialist in comunicare publicitara si relatii publice, lector universitar, cadru didactic asociat la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy", managing director al agentiei Ogilvy & Mather Romania.

Despre Editura Comunicare.ro

Comunicare.ro este o editura universitara specializata in cursuri, manuale, studii si eseuri din domeniul stiintelor socio-umane - teoria comunicarii, analiza publicitara, relatii publice, studiul mass media, sociologie si psihologie sociala. Comunicare.ro urmareste recuperarea sistematica a clasicilor stiintelor comunicarii, dar si familiarizarea publicului romanesc cu autori de ultima generatie si cu teorii din actualitatea imediata, care genereaza dezbateri si curente noi.
Cecilia Stefanescu
PR Manager
Strada Povernei 6-8, Sector 1, Bucuresti
tel./fax 313 58 95
cecilia.stefanescu@comunicare.ro