Editura Herald alege cel mai norocos cititor!

BUCURESTI - 13 august 2007

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Peste 20 de librării participante, 20% reducere pentru 20 de titluri, bilet de tombolă pentru fiecare carte achiziţionată, o excursie de vis la Sibiu care îşi aşteaptă câştigătorii! Campania „Citeşte o carte în vacanţă!˝ se apropie de final. Cei care trec pragul librăriilor CLB până la 15 august pot participa la tragerea la sorţi organizată de Editura Herald în data de 16 august, ora 14, la librăria Mihail Sadoveanu din Bucureşti, Bd. G-ral Magheru nr.6-8, când se va decide CEL MAI NOROCOS CITITOR!

Activitatea Editurii Herald este un exemplu de concept dezvoltat pe o direcţie coerentă şi profil de nişă (literatură de spiritualitate), care se adresează cititorilor cu respect şi atenţie la formă şi conţinut. Alegerea Companiei de Librării Bucureşti ca partener a fost impusă de poziţia fermă deţinută de aceasta pe piaţa de carte, CLB fiind un lanţ de distribuţie care s-a dovedit capabil să susţină, să dezvolte şi să consolideze pe termen lung imaginea a ceea ce ar trebui să fie o librărie.

Campania „Citeşte o carte în vacanţă˝ reprezintă ocazia perfectă pentru a pune în practică un parteneriat strategic între doi jucători semnificativi ai pieţei de carte româneşti, într-un moment în care aceasta a ajuns la o maturitate care permite susţinerea unor astfel de proiecte culturale. Experienţa şi atitudinea deschisă a librarilor, punerea în valoare a cărţilor prin semnalizarea corespunzătoare a acestora şi promovarea campaniei către cititori au adus o îmbunătăţire sensibilă a contactului publicului atât cu librăriile, cât şi cu editura Herald, lucru demonstrat de cifrele vânzărilor realizate până la jumătatea campaniei.

Susţinută permanent în presa scrisă şi la radio, campania „Citeşte o carte în vacanţă˝ s-a bucurat şi de prezenţa unui partener media pentru care calitatea şi performanţa culturală sunt definitorii – Radio România Cultural, care a informat cu succes o parte importantă a publicului. Suportul logistic pentru măsurarea impactului campaniei a fost oferit cu profesionalism de agenţia de publicitate Idea Zone. Viziunea asupra turismului cultural a echipei Go Travel a ajutat la concretizarea ideii de premiu în capitala culturală europeană pentru tombola campaniei, ca şi investiţia în cultură şi imagine realizată de Marinex Print.

Colaborarea cu presa scrisă a reflectat cu acurateţe atât desfăşurarea campaniei „Citeşte o carte în vacanţă˝, cât şi disponibilitatea publicaţiilor de mare ţinută de a se asocia unor astfel de demersuri culturale, deschizând posibilităţi de viitoare parteneriate media de impact. Cititorii, cărora le-a fost adresată întreaga campanie, au fost şi cei mai mari susţinători ai întregului demers. Ca un gest de apreciere pentru răspunsul lor prompt şi entuziast, cei care vor alege să ia parte la festivitatea de desemnare a câştigătorului în data de 16 august de la librăria Mihail Sadoveanu vor avea parte de surprize plăcute din partea Editurii Herald!

Vă invităm, aşadar, joi 16 august, ora 14, la librăria Mihail Sadoveanu din Bucureşti, Bd.G-ral Magheru nr.6-8, pentru a asista la stabilirea CELUI MAI NOROCOS CITITOR care a cumpărat cel puţin o carte HERALD din librăriile CLB.

Despre EDITURA HERALD

Înfiinţată în anul 1994, Editura HERALD şi-a propus încă de la început dezvoltarea unor programe vizând realizarea deplină a fiinţei umane si înălţarea ei pe toate planurile existenţiale. Colecţiile noastre (dintre care Cărţi fundamentale, Cultură şi civilizaţie, Manuscris, Esoterica, Fiat Lux, Logos) înfăţisează o mare diversitate de expresii filozofice, religioase şi spirituale prezentate ca tot atâtea răspunsuri la problemele umane fundamentale.

Str. Zinca Golescu Nr.8
Bucuresti, Sector 6
Tel: 021.637 30 30, 021.637 25 25
Fax: 021.637 38 38
Mob: 0746 05 05 16
Persoana de contact:
Alexandra Ghiţă, PR Manager

office@edituraherald.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/editura-herald/editura-herald-alege-cel-mai-norocos-cititor