Cum comunica online-ul in sectorul offline?

BUCURESTI - 9 ianuarie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Wall-Street.ro, cea mai importanta publicatie online de business din Romania, a desfasurat o campanie autopromo inedita prin intermediul Elevate Media – furnizor de spatiu media in lift.

Internet Corp si Elevate Media au promovat in luna decembrie in lifturile din Bucuresti, in premiera pentru piata autohtona de publicitate, un produs exclusiv online.

“Parteneriatul incheiat cu Elevate Media reprezinta pentru Wall-Street.ro prima forma de promovare in segmentul offline. Dorim sa ne apropriem cat mai mult de potentialii nostri cititori, iar aceasta forma de comunicare complementara si inovativa este conforma strategiei noastre,” a precizat Mihai Seceleanu, CEO & partner al Internet Corp, grup de Internet & NewMedia care alaturi de Wall-Street.ro a dezvoltat si alte proiecte online de success precum 9AM.ro, Kudika.ro sau Yuppy.ro.

Campania s-a desfasurat in principalele zone rezidentiale ale capitalei, precum si in cladiri de birouri, locatii aflate in portofoliul agentiei media.

Tudor Maxim, director general al Elevate Media: “Decizia de a utiliza media offline in comunicarea unei marci online cum este Wall-Street.ro, joaca un rol deosebit in constructia unui brand online. Prin promovarea in lift publicatia paseste dincolo de calculator si masa de lucru. Are sanse sa devina un prieten.”

Despre Elevate media

Despre Elevate Media, Afaceri mari în spaţii mici
www.elevate.ro

Elevate Media a fost înfiinţată în aprilie 2005 pentru a oferi servicii specializate de reclamă în lift. Firma urmăreşte să fie promotor şi lider al serviciilor de indoor advertising, în spaţiile de expunere oferite de lifturi.

Contact cu presa: Andreea Brodocianu, PR executive Elevate media,
Tel.: 0745-150.558

andreea@elevate.ro